Browsing by Title
Now showing items 730-749 of 1560
-
ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ БІОТИ ЛЮДИНИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Огляд присвячений питанням мікробної екології людини і використанню в медицині засобів для оздоровлення мікробіома. Наведені сучасні дані, що стосуються складу і функціональної активності фізіологічної мікробіоти людини, ... -
ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ДЕМОКРАТИЧНИХ ШКОЛАХ ЄВРОПИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В статті розглядаються демократичні школи, їх характеристики та ключові відмінності від традиційних закладів освіти. Аналізуються передумови створення демократичних шкіл, історичні обставини, які цьому передували. ... -
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО DIGITAL ІНСТРУМЕНТАРІЮ В БІОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Сучасне бізнес середовище будь-якої галузі характеризується складністю у прийнятті правильних маркетингових рішень, особливо у питанні функціонування на ринку з високим ступенем конкуренції. В процесі досліджень за даною ... -
ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі загальноприйнятих методик проведено аналіз стану лісових екосистем екосистеми Могилів-Подільського району Вінницької області. На основі проведених досліджень обґрунтовано шляхи і особливості збереження ... -
ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОТИЧНОГО РІЗНОМАНІТТЯ АГРОЛАНДШАФТІВ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті розглянуто особливості збереження біорізноманіття агроландшафтів Вінницького району Вінницької області. В ній подано основні види антропогенного впливу на різні види рослин, тварин, мікроорганізмів агроландшаф ... -
“ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОТИЧНОГО РІЗНОМАНІТТЯ АГРОЛАНДШАФТІВ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В статті розглянуто особливості збереження лісових екосистем Калинівської міської територіальної громади Вінницької області. В основу методики дослідження взято аналітичну обробку отриманих даних щодо збереженості лісових ... -
Особливості збереження психічного здоров’я військовослужбовців
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості копінг- поведінки шлюбних партнерів в стресових ситуаціях
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ЛЕПІДОПТЕРОФАУНИ НЕМИРІВСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті проведено літературний аналіз висвітлення проблематики дослідження Ряду Лускокрилі (Lepidoptera) Класу Комах (Insecta) в умовах території України. В результаті спостережень виявлено на території Немирівського ... -
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В статті піднімається проблема змісту освітньої компоненти “Методика викладання екологічних дисциплін у вищій школі” як одного із шляхів розвитку професійної компетентності вчителів природничих дисциплін – здобувачів ... -
ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ В СИСТЕМІ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ «ВАНО», 2019) -
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ІЗ РІЗНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я
(Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2023)В статті представлено аналіз стану здоров’я населення нашої країни та причини, які на нього впливають, обґрунтовано актуальність роботи психологів і педагогів в напрямку формування у студентської молоді самозбережувальної ... -
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016)