Browsing by Title
Now showing items 676-695 of 1560
-
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків математики в основній школі. Наводяться приклади конкретних задач, ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків математики в основній школі. Наводяться приклади конкретних задач, ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ФАРМАКОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ МЕДИКАМЕНТОЗНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ПРИ ГАСТРОЕЗОФАГЕАЛЬНІЙ РЕФЛЮКСНІЙ ХВОРОБІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИЧНИМИ ПСИХОЛОГАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОРГАНІЧНЕ ЗЕМЛЕРОБСТВО, ЯК ІНСТРУМЕНТ СТАЛОГО АГРАРНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті висвітлено основні аспекти сталого аграрного розвитку Хмельницької області. Проаналізовано сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку земельних ресурсів, запропоновані основні напрями переходу до сталого, ... -
ОРГАНІЧНЕ СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРОСФЕРИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)На методологічних засадах сталого розвитку, збалансованого природокористування визначено передумови, загроз/ризики, переваги, стан, перспективи та напрями запровадження у сільське господарство України органічного виробництва. ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КОНТЕКСТІ ВІДНОВЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В роботі проаналізовано законодавчу базу системи освіти України в контексті імплементації принципів освіти для сталого розвитку. Встановлено, що державні стандарти вищої і середньої освіти включають загальні компетентності ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ВЕКТОР «НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Освіта для сталого розвитку дуже актуальна у шкільній освіті. В школах навчаються сотні тисяч дітей, які мають навчитися збалансовувати потреби та ресурси країни та планети. Усвідомлення ідей та пріоритетів сталого розвитку ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПРИСКОРЕННЯ ТЕМПІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано короткий аналіз етапів становлення освіти для сталого розвитку в Україні та схарактеризовано три етапи її генези. Відзначено істотну активізацію освіти для сталого розвитку у останній період (2017-2019 рр.) та ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано авторське тлумачення терміну «освіта для сталого розвитку» (ОСР) та здійснено його характерологічний аналіз. Встановлено, що ОСР має такі змістові особливості як поєднання екологічної, економічної та соціальної ... -
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА “ЗАПОВІДНА СПРАВА” У КАРАЗІНСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Наведено основну інформацію щодо здійснення підготовки бакалаврів і магістрів за ОП “Заповідна справа” у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. Висвітлено передумови відкриття цієї освітньої програми, ... -
ОСЕРЕДКИ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЯК СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ МІСТА КРЕМЕНЧУКА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті охарактеризовані об’єкти природно-заповідного фонду міста Кременчука, які являються осередками збереження біорізноманіття і входять до екомережі міста, як ключові території. На території міста розташовані 8 ... -
ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
(Public management, 2020)Анотація. В статті проаналізовано та розкрито значення освіти як державної, суспільної, особистісної цінності для розвитку соціуму, як основи соціально-економічного, духовно-культурного, політичного розвитку суспільства ... -
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЗА ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Розглянуто основні науково-методичні аспекти ефективного збереження та невиснажливого використання біорізноманіття України. Викладено принципи, методичні підходи збереження біотичного та ландшафтного різноманіття на різних ... -
ОСНОВНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Однією з найпопулярніших нетрадиційних стратегій розвитку сільських територій є туризм і пов'язані з ним можливості підприємництва, оскільки туризм здатний приносити дохід, створювати робочі місця і покращувати соціальні ...