Browsing by Title
Now showing items 1436-1455 of 1560
-
ФЕНОМЕН АГРЕСІЇ В КОНЦЕПЦІЯХ ЗАРУБІЖНИХ ТА ВІТЧИЗНЯНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ФЕНОМЕН ЕМОЦІЙНА БЛИЗЬКІСТЬ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття присвячена актуальній проблемі емоційної близькості людей, її теоретичному розгляду в сучасній психології. В роботі актуалізуються такі аспекти близькості як саморозкриття, почуття теплоти та прихильності, взаємна ... -
ФЕНОМЕН ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглядаються особливості регуляції моральносоціальної поведінки особистості, зокрема роль почуття провини. Описано структуру переживання почуття провини як психологічної проблеми. -
ФИТОЦЕНОТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ БЕРЕЗНЯКА СНЫТЕВОГО РЕСПУБЛИКАНСКОГО ЛАНДШАФТНОГО ЗАКАЗНИКА «СТРЕЛЬСКИЙ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В составе древостоя березняка снытевого доминирует береза бородавчатая – 93%, сосна обыкновенная -7%. Жизненность березы повислой и сосны обыкновенной полная, бонитет соответствует второму классу. В подлеске преобладает Betula ... -
ФЛУОРЕСЦЕНТНЕ ТЕСТУВАННЯ БУКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО У БОТАНІЧНИХ ПАМ’ЯТКАХ ПРИРОДИ ЛЬВОВА
(Український журнал природничих наук, 2023)Досліджено ботанічні пам’ятки природи за участю декоративних форм бука європейського (Fagus sylvatica), які використано в озелененні Львова. Актуальність моніторингових досліджень стану міської дендрофлори ботанічних ... -
ФЛУОРЕСЦЕНТНІ ПАРАМЕТРИ БОТАНІЧНОЇ ПАМ'ЯТКИ ПРИРОДИ – “ДУБА ЛЬВІВСЬКОЇ ПОЛІТЕХНІКИ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)Стаття виконана на основі вимірювань флуоресцентних параметрів дуба великоплодного, як важливого інструмента використання ботанічної пам’ятки природи для досягнення цілей вивчення природних екосистем і їх компонентів в ... -
ФОРМИРОВАНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОГО СОЗНАНИЯ У НАРОДОНАСЕЛЕНИЯ КЫРГЫЗСТАНА: КУЛЬТУРНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти", 2019)В статье раскрыты факторы формирования экологического сознания народонаселения Кыргызстана, среди которых ведущими являются культура и образование -
ФОРМИРОВАНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ НАСЕЛЕНИЯ С ПОМОЩЬЮ ТУРИЗМА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)В статье представлен опыт использования туризма в качестве инструмента формирования экологической культуры населения в ФРГ на примере экологической тропы, посвященной летучим мышам в парке Schloss Beck. Показано, что ... -
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ДО КОРЕКЦІЇ ОСІБ З ДЕСТРУКТИВНИМИ СТАНАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)У статті обґрунтовується актуальність формування дослідницької компетентності майбутніх учителів біології на засадах освіти для сталого розвитку. Розкрито сутність понять «навчально-дослідницька» і «науководослідницька» ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПІДХІД
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті висвітлено основні напрямки міжнародного співробітництва у розв’язанні проблем охорони навколишнього середовища. Проаналізовано різні підходи щодо екологізації навчального процесу у закладах вищої освіти країн ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ АРХІТЕКТОРІВ В УНІВЕРСИТЕТІ НА ЗАСАДАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Потреба у компетентних архітекторах та будівельниках, фахівцях містобудування для екологічного відновлення міст постійно зростає. Кафедра архітектури Національного авіаційного університету здійснює щорічний набір студентів ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО УЧНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті розглянуті шляхи формування екологічної компетентності сучасного учня шляхом впровадження екологічної освіти для сталого розвитку, що є складовою оновлення суспільства, яка відображає і формує його свідомість, ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО УЧНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті розглянуті шляхи формування екологічної компетентності сучасного учня шляхом впровадження екологічної освіти для сталого розвитку, що є складовою оновлення суспільства, яка відображає і формує його свідомість, ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)В статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ ХІМІЇ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків хімії в основній школі. -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ ХІМІЇ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків хімії в основній школі.