Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 2338
-
Використання Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти.
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти, 2023)Мета статті – дослідити можливості використання освітньої гри Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти з метою підвищення якості освіти та залучення учнів до навчання за допомогою ігрових методик. ... -
Improvement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elements
(Information Technologies and Learning Tools, 2020)У статті розглянуто питання організації освітнього процесу інтернів-провізорів з використанням елементів дистанційного навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Проведено аналіз ... -
Формування кластерного адміністрування у державній стратегії регіонального розвитку
("Публічне адміністрування та національна безпека", 2023)На сьогодні велика увага вчених всього світу зосереджена на вивченні ефективності адміністрування регіонального управління, формування і впровадження світового досвіду використання кластерної форми розвитку регіональної ... -
Публічне управління соціальним розвитком міста.
(Наукові перспективи, 2025)У сучасному світі управлінські практики, що пов'язані з соціальним розвитком міст, стають дедалі актуальнішими. Публічне управління виступає ключовим інструментом для забезпечення сталого розвитку міських ... -
Механізми соціальної взаємодії влади і суспільства в умовах воєнного стану.
(Успіхи і досягнення у науці, 2025)У сучасному світі війни та конфлікти залишаються одними з найсерйозніших викликів, які ставлять суспільства перед необхідністю адаптації до нових реалій. У таких критичних умовах вагоме місце займають механізми ... -
Розвиток управлінських та психолого-педагогічних засад в контексті сталого розвитку України як європейської держави
(Наукові перспективи, 2025)У статті здійснено комплексний аналіз розвитку управлінських та психолого-педагогічних засад у контексті сталого розвитку України як європейської держави. Розкриваються ключові виклики, тенденції й перспективи ... -
Educational policy of Ukraine as an instrument of intellectual and spiritual development of society and the state
(Publishing House WSZiA, 2019, 2019) -
Значення державної процедури для реалізації законодавства про адміністративні послуги
(Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2020)У даній статті проаналізовано ключові напрями принципів адміністративних процедур з адміністративних послуг як перегляд власне об’єкту вивчення; чітко сформульовано розу міння того, що органи влади в більш реальному та ... -
raining a modern manager in an open society: development of algorithmic competency of a public governance specialist
(International Journal of Management, 2020)The article analyzes approaches to reformation of public administration principles through the use of information and telecommunication methods. The transformation lies in the necessity of developing and acquiring ... -
Модель сучасного керівника публічної сфери: каскадна інтегрована модель
(Черкаси : ЧОІПОПП, 2020) -
Education reform as a factor of personnel management under the condition of innovative changes in the society
(The Academy of Management and Administration in Opole, 2021) -
Competence and competency management in buildup and development of staff capacity
(The Academy of Management and Administration in Opole, 2021) -
Human resources management from the position of competence approach Socio-economic development of regions: strategies, models, innovations.
(The Academy of Management and Administration in Opole, 2021) -
Квалітивні моделі загальноосвітнього навчального закладу.
(Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія., 2007) -
Health of Ukrainian citizens - Strategic resource of the state
(The Academy of Management and Administration in Opole, 2021) -
Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії та практики: науково-методичний посібник.
(Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2025) -
Методичні рекомендації з використання сервісів штучного інтелекту в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти
(Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2025)У методичних рекомендаціях розглянуто основні підходи до впровадження сервісів штучного інтелекту в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Висвітлено нормативно-правові засади використання ШІ у діяльності ... -
Безпечне освітнє середовище у закладах освіти в умовах НУШ і воєнного стану
(Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2025) -
Інформаційна технологія моніторингу якості загальноосвітнього навчального закладу.
(Черкаси: ЧДТУ, 2007)
