Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Зараз показуються 1241-1260 з 2166
-
ВЗАИМОСВЯЗЬ САМООЦЕНКИ С УРОВНЕМ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ ЛИЧНОСТИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ФЕНОМЕНА СОЗНАНИЯ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ СИТУАЦІЙ У ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЕННОСТИ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕРЦЕПЦИИ СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМ СОЦИОМЕТРИЧЕСКИМ СТАТУСОМ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ЖЕРТВОЮ РЕВНОЩІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВЗАЄМОЗВЯ’ЯЗОК САМОПІЗНАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ДО КОРЕКЦІЇ ОСІБ З ДЕСТРУКТИВНИМИ СТАНАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ І СТУДЕНТАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ДІАГНОСТИКА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ДІАГНОСТИКА БАТЬКІВСЬКИХ СТАВЛЕННЬ ДО ПРОБЛЕМИ СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
Механізм державного регулювання процесу активізації громадської діяльності освітян Вінниччини
(Публічне адміністрування: теорія та практика, 2013) -
Тенденції децентралізації управління освітою в Україні
(Вісник Національної академії державного управління, 2009) -
ПРОБЛЕМА СТАРШИНСЬКОЇ ЕЛІТИ ТА ЇЇ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНСЬКІЙ ІСТОРІОГРАФІЇ
(Історіографічні дослідження в Україні, 2002)