Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Зараз показуються 1041-1060 з 2166
-
РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ГРДУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття актуалізує питання дослідження особливостей адаптації дітей молодшого шкільного віку з ГРДУ до навчання в школі. -
ВПЛИВ АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
(2022)Важливе значення для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами має організація лікувальної фізкультури в педагогічному процесі. На сьогоднішній день адаптивна фізична культура є соціальним феноменом, основною ... -
ДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОЇ СЕКСУАЛЬНОСТІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У представленій статті розкрито поняття «сексуальність» як психологічний феномен. Проаналізовано основні напрями дослідження та моделі сексуальності. -
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розкрито актуальність використання здоров’язберігаючих технологій у процесі викладання психологічних дисциплін у вищій школі. Уточнено сутність понять: здоров’я, технології, здоров’язберігаючі технології, ... -
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ В ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті представлено емпіричне дослідження тривожності в осіб юнацького віку. Проаналізовано ряд психодіагностичного інструментарію, який досліджує тривожність. Аналіз наукових джерел показав, що високий рівень тривожності ... -
ФЕНОМЕН ЕМОЦІЙНА БЛИЗЬКІСТЬ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття присвячена актуальній проблемі емоційної близькості людей, її теоретичному розгляду в сучасній психології. В роботі актуалізуються такі аспекти близькості як саморозкриття, почуття теплоти та прихильності, взаємна ... -
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ У ПРЕДСТАВНИКІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ФАХУ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Публікація присвячена теоретичному дослідженню емоційної компетентності як визначного чинника психологічної зрілості у представників соціономічного фаху. На основі аналізу сучасної наукової, методологічної, психологічної ... -
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті аналізується проблема соціально-психологічної адаптації педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивної форми навчання. Розглядаються різні наукові підходи розуміння соціально-психологічної адаптації, чинників, ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОПРОСВІТНИЦЬКОЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
(КЗВО "ВАБО", 2022)У матеріалах для публікації висвітлені основні ознаки домашнього насильства, приділена увага наслідкам домашнього насильства та розкриті принципи комплексного підходу до ефективного подолання таких наслідків. -
РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СУГЕСТИВНИХ ПСИХОТЕХНІК ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття актуалізує тему формування професійної компетентності психолога засобами сугестивних психотехнік. -
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ІНТЕРНЕТЗАЛЕЖНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті проаналізовано вплив Інтернету на підлітків. Звертається увага, на те, що використання широких можливостей Інтернету у повсякденному житті людини має не тільки великі переваги, а й може нести певні негативні ... -
ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
(КЗВО "ВАБО", 2022)У даній статті представлено аналіз матеріалів публікацій та результатів досліджень щодо виховання дітей з розладами аутистичного спектра. Виділені основні проблеми з якими стикаються батьки, що виховують дітей з аутизмом. ... -
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ЖІТТЄСТІЙКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ»
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розглянуті основні підходи до визначення поняття «життєстійкість особистості», зазначені її складові як чинника збереження психічного здоров’я, проведений порівняльний аналіз понять «життєстійкість» і ... -
ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті подано теоретичний аналіз проблеми дослідження фасилітативної спрямованості у студентів, майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, проаналізовано вітчизняні та зарубіжні наукові джерела з проблемами, ... -
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОСОМАТИЧНИХ ПРОЯВІВ ТРИВОЖНОСТІ МАТЕРІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті висвітлено результати емпіричного вивчення психосоматичних проявів тривожності матерів дітей дошкільного віку. -
ПОЧУТТЯ КОГЕРЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА СТІЙКОСТІ ДО ВИКЛИКІВ ВІЙНИ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті подане авторське уточнене визначення поняття почуття когерентності та обґрунтовується його структурна модель розвитку у дорослої особистості. -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СІМЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДЕТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті висвітлено психологічні особливості батьків, які виховують дітей з синдромом Дауна, проаналізовано результати наукових досліджень за темою та визначено коло психолого-педагогічних проблем сімей даної категорії. -
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЯВУ ПОВЕДІНКОВИХ РОЗЛАДІВ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті визначено суть та прояви поведінкових розладів у підлітковому віці. Емпірично розкриті особливості прояву поведінкових розладів у підлітковому віці. Визначено чинники, що впливають на психічний стан підлітка. -
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ І ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ЯК ЕФЕКТИВНІ ЗАСОБИ РЕГУЛЮВАННЯ БАТЬКІВСЬКО-ДИТЯЧИХ ВІДНОСИН
(КЗВО "ВАБО", 2022)Автор статті окреслив психологічний тренінг як засіб регулювання батьківсько-дитячих відносин у неповних сім’ях. У статті вказано особливості роботи психолога з неповними сім’ями та визначено структуру психологічної ... -
ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБРАЗУ ТІЛА У ДОРОСЛИХ ОСІБ ЗАСОБАМИ ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВОЇ ТЕРАПІЇ
(КЗВО "ВАБО", 2022)В статті образ тілесного «Я» - це важливий компонент особистості людини, від якого залежить якість життя. Засоби танцювальнорухової терапії допомагає дослідити образ тілесного «Я» особистості та його скоректувати через ...