Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТулей, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned2022-11-09T09:22:34Z
dc.date.available2022-11-09T09:22:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationТулей, І. А. (2016). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти . За науковою редакцією Томчука М.І. . Збірник матеріалів Подільської науково-практичної конференції. – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 171 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/971
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ «ВАНО»uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.97


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу