СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ
dc.contributor.author | Тулей, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-09T09:22:34Z | |
dc.date.available | 2022-11-09T09:22:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Тулей, І. А. (2016). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти . За науковою редакцією Томчука М.І. . Збірник матеріалів Подільської науково-практичної конференції. – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 171 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/971 | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ «ВАНО» | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.97 |