Показати скорочений опис матеріалу
ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
dc.contributor.author | Баюрко, Н.В. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T14:01:16Z | |
dc.date.available | 2022-10-28T14:01:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Баюрко, Н.В. (2019). ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/890 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні підходи до інтегрованого навчання в середніх закладах освіти. Розкрито практичну цінність бінарних уроків у активізації пізнавальної діяльності учнів і як форми організації ефективної системи екологічної освіти у старшій школі. Розкриваються характерні особливості методики проведення бінарного уроку, потенційні можливості щодо інтеграції змісту навчального матеріалу на основі реалізації міжпредметних зв’язків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | бінарний урок, інтеграція знань з біології, екології і математики, екологічна освіта. | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.5.091.313:57 |