Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБаюрко, Н.В.
dc.date.accessioned2022-10-28T14:01:16Z
dc.date.available2022-10-28T14:01:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБаюрко, Н.В. (2019). ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/890
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до інтегрованого навчання в середніх закладах освіти. Розкрито практичну цінність бінарних уроків у активізації пізнавальної діяльності учнів і як форми організації ефективної системи екологічної освіти у старшій школі. Розкриваються характерні особливості методики проведення бінарного уроку, потенційні можливості щодо інтеграції змісту навчального матеріалу на основі реалізації міжпредметних зв’язків.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectбінарний урок, інтеграція знань з біології, екології і математики, екологічна освіта.uk_UA
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc373.5.091.313:57


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу