Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВасиленко, Н.В.
dc.date.accessioned2022-10-28T06:28:56Z
dc.date.available2022-10-28T06:28:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationВасиленко, Н.В. (2019). НОВІ ПРІОРИТЕТИ ЗМІСТУ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОДХОДУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/873
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи до визначення поняття «компетентнісний підхід» «компетентність», «екологічна компетентність» та визначено підходи, умови та засоби формування екологічної компетентності особистості у процесі навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectекологічна освіта, екологічна компетентність, компетентнісний підхід, компетентність, фахівці з публічного управлінняuk_UA
dc.titleНОВІ ПРІОРИТЕТИ ЗМІСТУ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОДХОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.550


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу