Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTarasenko, Halyna
dc.contributor.authorNesterovych, Bohdan
dc.date.accessioned2022-10-28T06:08:48Z
dc.date.available2022-10-28T06:08:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTarasenko Halyna, Nesterovych Bohdan. Musical Education of Preschool Children is in the Context of Modern Axiology of New Ukrainian School. Innovative resources of modern science : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California : GS Publishing Services, 2022. P.151-159. . DOI: 10.51587/9798-9866-95907-2022-009. URL : https://www.eo.kiev.ua/resources/zmist/mono9/Monograph_9-151-159.pdfuk_UA
dc.identifier.isbn979-8-9866959-0-7
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/868
dc.description.abstractУ розділі колективної монографії розглянуто проблему музичного виховання дітей дошкільного віку в контексті сучасної аксіології Нової української школи. Імплементація концептуальних засад європейської педагогіки в реформаційний процес Нової української школи ґрунтується на посиленні уваги педагогів до ціннісно-змістового аналізу музичних творів. На прикладі опрацювання з дітьми дошкільного віку «Дитячого альбому» П.Чайковського розкрито аксіологічний потенціал використання музично-казкових образів в освітній роботі з вихованцями. .uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherCalifornia: GS Publishing Servicesuk_UA
dc.titleMusical Education of Preschool Children is in the Context of Modern Axiology of New Ukrainian Schooluk_UA
dc.title.alternativeМузичне виховання дітей дошкільного віку в контексті сучасної аксіології Нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу