Показати скорочений опис матеріалу
КОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Л.А. | |
dc.contributor.author | Заячковський, В.М. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T14:00:52Z | |
dc.date.available | 2022-10-26T14:00:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Києнко-Романюк, Л.А., Заячковський, В.М. (2019). КОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/831 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається екологічна освіта як умова сталого розвитку. На основі аналізу наукових джерел, синтезу наукових підходів компонентами екологічної освіти визначено: екосвідомість, екостосунки та екодії. Зазначено, що розвиток критичного мислення є ефективним інструментом формування екологічної свідомості, інструментальною цінністю екостосунків та єдиним мисленням, що спричиняє екодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта, екологічна свідомість, цінності, сталий розвиток, критичне мислення. | uk_UA |
dc.title | КОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.026.5 + 574 |