Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКиєнко-Романюк, Л.А.
dc.contributor.authorЗаячковський, В.М.
dc.date.accessioned2022-10-26T14:00:52Z
dc.date.available2022-10-26T14:00:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКиєнко-Романюк, Л.А., Заячковський, В.М. (2019). КОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/831
dc.description.abstractУ статті розглядається екологічна освіта як умова сталого розвитку. На основі аналізу наукових джерел, синтезу наукових підходів компонентами екологічної освіти визначено: екосвідомість, екостосунки та екодії. Зазначено, що розвиток критичного мислення є ефективним інструментом формування екологічної свідомості, інструментальною цінністю екостосунків та єдиним мисленням, що спричиняє екодії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectекологічна освіта, екологічна свідомість, цінності, сталий розвиток, критичне мислення.uk_UA
dc.titleКОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc37.026.5 + 574


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу