Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілик, Олег Олександрович
dc.contributor.authorКухарчук, Петр Михайлович
dc.date.accessioned2022-10-24T08:32:57Z
dc.date.available2022-10-24T08:32:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/791
dc.description.abstractЗроблено спробу проаналізувати формування механізмів громадського врядування в освітньому середовищі. Схарактеризовано особливості нормативно-правових актів щодо механізмів управління розвитком громадського врядування, проаналізовано напрями й механізми впровадження громадського врядування. Виокремлено пропозиції до моделі громадського врядування в закладах освіти до суб’єктів надання освітніх послуг як у межах навчального за- кладу, так і поза. Запропоновано компоненти щодо розроблення моделі громадського врядування, які охоплюють усіх учасників навчально-виховного процесу в системі освіти, з метою формування критичного мислення, здатності усвідомлювати й уміти обстоювати власні права в різних питаннях, можливості впроваджувати інноваційні методи управління, брати участь в обговореннях, диспутах, вебінарах, навчитися передбачувати можливі результати діяльності в умовах безперервної освіти впродовж усього життя. Висвітлено можливість учасників освітнього процесу бути соціально активним на основі громадянської компетентності, готовності брати участь у процесах життя класу, школи, громади, держави. Брати на себе відповідальність за нормативно визначеними функціями в межах вимог до професійної діяльності щодо реалізації нормативно визначених професій, умі-ти розв’язувати конфлікти на основі демократичних принципів, цінностей соціуму. Громадське врядування повинно мати за мету виховати з учня патріота- громадянина, який би міг аналізувати власні вчинки й дії та поведінку інших осіб, які, своєю чергою, повинні спрямовуватися на становлення та розвиток громадянського суспільства в нашій країні. У бережливому відношенні до національних, загальнолюдських цінностей проявляється громадська зрілість учнів, вчителів, батьків. У такому ставленні проявляється солідарна відповідальність за майбутнє рідної природи, гармонійне співіснування з навколишнім світом, формування толерантного ставлення до різних релігійних громад, пошук спільної мети діяльності до співпраці у розвитку освітнього простору, пошук благодійних фондів для підтримки та надання грантів розвитку громадського врядування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;351.851+352+354:332.122
dc.subjectгромадське врядування, освітні заклади, модель громад-ського врядування, заклади освітии.uk_UA
dc.titleГромадське врядування в освітньому середовищі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу