Показати скорочений опис матеріалу
Громадське врядування в освітньому середовищі.
dc.contributor.author | Білик, Олег Олександрович | |
dc.contributor.author | Кухарчук, Петр Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T08:32:57Z | |
dc.date.available | 2022-10-24T08:32:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/791 | |
dc.description.abstract | Зроблено спробу проаналізувати формування механізмів громадського врядування в освітньому середовищі. Схарактеризовано особливості нормативно-правових актів щодо механізмів управління розвитком громадського врядування, проаналізовано напрями й механізми впровадження громадського врядування. Виокремлено пропозиції до моделі громадського врядування в закладах освіти до суб’єктів надання освітніх послуг як у межах навчального за- кладу, так і поза. Запропоновано компоненти щодо розроблення моделі громадського врядування, які охоплюють усіх учасників навчально-виховного процесу в системі освіти, з метою формування критичного мислення, здатності усвідомлювати й уміти обстоювати власні права в різних питаннях, можливості впроваджувати інноваційні методи управління, брати участь в обговореннях, диспутах, вебінарах, навчитися передбачувати можливі результати діяльності в умовах безперервної освіти впродовж усього життя. Висвітлено можливість учасників освітнього процесу бути соціально активним на основі громадянської компетентності, готовності брати участь у процесах життя класу, школи, громади, держави. Брати на себе відповідальність за нормативно визначеними функціями в межах вимог до професійної діяльності щодо реалізації нормативно визначених професій, умі-ти розв’язувати конфлікти на основі демократичних принципів, цінностей соціуму. Громадське врядування повинно мати за мету виховати з учня патріота- громадянина, який би міг аналізувати власні вчинки й дії та поведінку інших осіб, які, своєю чергою, повинні спрямовуватися на становлення та розвиток громадянського суспільства в нашій країні. У бережливому відношенні до національних, загальнолюдських цінностей проявляється громадська зрілість учнів, вчителів, батьків. У такому ставленні проявляється солідарна відповідальність за майбутнє рідної природи, гармонійне співіснування з навколишнім світом, формування толерантного ставлення до різних релігійних громад, пошук спільної мети діяльності до співпраці у розвитку освітнього простору, пошук благодійних фондів для підтримки та надання грантів розвитку громадського врядування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;351.851+352+354:332.122 | |
dc.subject | громадське врядування, освітні заклади, модель громад-ського врядування, заклади освітии. | uk_UA |
dc.title | Громадське врядування в освітньому середовищі. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |