Показати скорочений опис матеріалу
Особливості управління організацією навчального процесу в закладах освіти в умовах пандемії. Публічне адміністрування та національна безпека.
dc.contributor.author | Білик, Олег Олександрович | |
dc.contributor.author | Плосков, Віктор Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T08:26:58Z | |
dc.date.available | 2022-10-24T08:26:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Досліджено особливості організацією навчального процесу в закладах освіти умовах пандемії. Вимушене припинення очне заняття в закладах освіти зумовило продовження навчання за дистанційною формою. Готовність закладів освіти до тотального переходу навчання в синхронному та асинхронному режиму виявилася різною. Поряд з тим, питання ускладнювалося тим, що доступність до мережі інтернет виявилися різна, в залежності від місцевості (місто ти сільський населений пункт). Крім того, дистанційна форма вимагала від закладів освіти, педагогічних працівників, учнів, батьків налаштування та приведення в готовність до такої форми проведення занять. Необхідно було в швидкому темпі проводити роз’яснювальну роботу, щоби учні та батьки були психологічно готові до соціальної ізоляції. Постійно потребує питання різна можливість доступу до навчальних занять, що в свою чергу поглиблює освітню нерівність між дітьми. Керівник закладу освіти, вчителі, учні, батьки вимушено поставлені були в умови, коли необхідно виконувати Постанову Головного державного санітарного лікаря України щодо створення і забезпечення умов запобіганню і поширенню короновірусу в закладах освіти з однієї сторони. А з іншої, виконання вимог Міністерства освіти і науки України до організації дистанційної форми навчання. Прийняття нового Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти дозволило розшити можливості дистанційного навчання, доступну до освіти відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду, незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров’я, інвалідності, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, у тому числі тих, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти. Дозволено вчителям самостійно визначати режими роботи (синхронний або асинхронний), але не менше 30 відсотків навчального часу в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі). Визначення форми здобуття освіти здійснюється виключно за бажанням учнів, їх батьків та на підставі рішення педагогічної ради, за наявності навчально-методичного та системотехнічного забезпечення. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/790 | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;351.851:352:378:37.014 | |
dc.subject | дистанційна форма навчання, пандемія, карантин, заклади освіти. | uk_UA |
dc.title | Особливості управління організацією навчального процесу в закладах освіти в умовах пандемії. Публічне адміністрування та національна безпека. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |