Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПрисяжнюк, Л.А.
dc.date.accessioned2022-10-20T12:10:16Z
dc.date.available2022-10-20T12:10:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПрисяжнюк, Л.А. (2019). ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМАЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/759
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність змін в еколого-природничій освіті дошкільників з огляду на оновлення освітньої парадигматики та окреслено нові орієнтири в організації освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectеколого-природнича освіта, дошкільний вік, освітні парадигми, сучасний освітній простірuk_UA
dc.titleЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМАЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc373.2.016:57.081.1


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу