Показати скорочений опис матеріалу
МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: ІГРОВИЙ ПІДХІД
dc.contributor.author | Мар’євич, Наталія | |
dc.contributor.author | Хухлей, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2022-10-20T10:34:12Z | |
dc.date.available | 2022-10-20T10:34:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мар’євич, Н.К., Хухлей, Н.В. ( 2021).МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: ІГРОВИЙ ПІДХІД.ВІННИЦЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ІНСТИТУТ, 181-184. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/754 | |
dc.description | Мистецтво таке ж сильне джерело пробудження, формування і розвитку естетичних почуттів дітей, як і слово вчителя. Те, що неможливо передати словом, передається гармонією барв, звуків, ритміки. Це надзвичайний засіб виховання творчих сил дитини. Уміння слухати, розуміти музику український педагог вважав однією з елементарних ознак естетичної культури. В статті «Музыка выпрямляет душу человека» В. Сухомлинський писав:«Культура воспитательного процесса в школе во многом определяется тем, насколько насыщена школьная жизнь духом музыки. Как гимнастика выпрямляет тело, так музыка выпрямляет душу человека»[6, с. 170]. Василь Олександрович Сухомлинський належить до плеяди славетних вітчизняних педагогів, якими пишається Україна. Усе прогресивне людство вважає його педагогом світового рівня, українським просвітителем, людиною енциклопедичних знань, адже він належить до педагогів, вислови яких цитують як незаперечний доказ педагогічної думки. Осмислення педагогічної спадщини великого педагога-гуманіста в умовах сьогодення, можливості її творчого використання в сучасних навчально-виховних закладах України виступають провідними чинниками звернення освітян до його напрацювань. Педагогічна спадщина видатного українського педагога В. Сухомлинського сповнена безмежною любов’ю до світу дитинства. Василь Олександрович завжди з повагою ставився до специфіки особистісного розвитку учнів молодшого шкільного віку. Особливість цього вікового періоду повинна щільно враховуватись педагогами … | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВІННИЦЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ІНСТИТУТ | uk_UA |
dc.title | МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: ІГРОВИЙ ПІДХІД | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |