Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРудишин, С.Д.
dc.contributor.authorКоренева, І.М.
dc.date.accessioned2022-10-20T10:14:44Z
dc.date.available2022-10-20T10:14:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРудишин, С.Д., Коренева, І.М. (2019). ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/749
dc.description.abstractПодано авторське тлумачення терміну «освіта для сталого розвитку» (ОСР) та здійснено його характерологічний аналіз. Встановлено, що ОСР має такі змістові особливості як поєднання екологічної, економічної та соціальної проблематики, концентрування на питаннях безпеки, формування системи цінностей особистості. Методичними особливостями освіти для сталого розвитку є діалогічність, широке використання активних методів навчання, формування трансверсальних навичок. ОСР є міждисциплінарною, для усіх категорій громадян та неперервною. Має випереджувальний характер, практичне спрямування та інтегрує в собі не тільки сферу формальної освіти, а й всю освіту в розумінні єдності навчання, виховання та просвіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectосвіта для сталого розвитку; змістові та методичні особливості поняття; визначення поняття; підготовка вчителів; педагогічна освіта.uk_UA
dc.titleОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc37.01


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу