dc.contributor.author | Рудишин, С.Д. | |
dc.contributor.author | Коренева, І.М. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-20T10:14:44Z | |
dc.date.available | 2022-10-20T10:14:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Рудишин, С.Д., Коренева, І.М. (2019). ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І
Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/749 | |
dc.description.abstract | Подано авторське тлумачення терміну «освіта для сталого розвитку» (ОСР) та здійснено його
характерологічний аналіз. Встановлено, що ОСР має такі змістові особливості як поєднання екологічної,
економічної та соціальної проблематики, концентрування на питаннях безпеки, формування системи
цінностей особистості. Методичними особливостями освіти для сталого розвитку є діалогічність, широке використання активних методів навчання, формування трансверсальних навичок. ОСР є
міждисциплінарною, для усіх категорій громадян та неперервною. Має випереджувальний характер, практичне спрямування та інтегрує в собі не тільки сферу формальної освіти, а й всю освіту в розумінні
єдності навчання, виховання та просвіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | освіта для сталого розвитку; змістові та методичні особливості поняття; визначення поняття; підготовка вчителів; педагогічна освіта. | uk_UA |
dc.title | ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.01 | |