Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.contributor.authorНестерович, Б.І.
dc.date.accessioned2022-10-19T09:39:33Z
dc.date.available2022-10-19T09:39:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationТарасенко, Г.С., Нестерович, Б.І. (2019). АСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/732
dc.description.abstractВ статті розкриті емоційно-ціннісні аспекти виховання у дошкільників гуманно-особистісного ставлення до природи. Ціннісна свідомість тлумачиться як потенційний носій гармонійного ставлення до природи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectгармонізація, ціннісне ставлення до природи, дошкільники, дитяча творчість.uk_UA
dc.titleАСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc373.2 : 37.033


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу