Показати скорочений опис матеріалу
АСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.contributor.author | Нестерович, Б.І. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:39:33Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:39:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко, Г.С., Нестерович, Б.І. (2019). АСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/732 | |
dc.description.abstract | В статті розкриті емоційно-ціннісні аспекти виховання у дошкільників гуманно-особистісного ставлення до природи. Ціннісна свідомість тлумачиться як потенційний носій гармонійного ставлення до природи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | гармонізація, ціннісне ставлення до природи, дошкільники, дитяча творчість. | uk_UA |
dc.title | АСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2 : 37.033 |