Показати скорочений опис матеріалу
ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
dc.contributor.author | Боднюк, Ю.М. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T09:19:19Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T09:19:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Боднюк, Ю.М., Тарасенко, Г.С. (2020). ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін. Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/702 | |
dc.description | The article is based on the analysis of nature reserve categories as an important tool for achieving the goals of ecological education of students in the extracurricular system. The theoretical and methodological approaches to the use of existing objects and the territory of the nature reserve fund in the out-of-school education of pupils are presented. The classification of the types of use of objects and territories of the nature reserve fund as important tools of environmental education on the basis of balanced development is developed. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття виконана на основі проведення аналізу категорій заповідності природно-заповідного фону як важливого інструмента досягнення цілей екологічного просвітництва школярів в системі позашкільної освіти. Подано теоретико-методичні підходи до використання існуючих об’єктів і території природно-заповідного фонду в позашкільній освіті школярів. Розроблено класифікацію видів використання об’єктів і територій природно-заповідного фонду як важливих інструментів екологічного просвітництва на засадах збалансованого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | природно-заповідний фонд, категорії заповідності, позашкільна освіта, екологічне просвітництво, збалансований розвиток. | uk_UA |
dc.subject | nature reserve fund, conservation categories, extracurricular education, environmental education, balanced development. | uk_UA |
dc.title | ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 504.6 |