dc.contributor.author | Боднюк, Ю.М. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T09:14:23Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T09:14:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Боднюк, Ю.М., Тарасенко, Г.С. (2020). ЕКОЛОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ЯК ВАЖЛИВА ДОМІНАНТА
ПОЗАШКІЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін.
Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/701 | |
dc.description | The article deals with theoretical and methodological approaches to the
formation of environmental education in students. It has been determined that environmental
education of pupils should be carried out mainly during extracurricular time. The stages of
formation of ecological education of schoolchildren are proposed, types of educational and
extracurricular activities are developed that form the basis of ecological education as the social
basis of the transition to sustainable development. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуті теоретико-методичні підходи до формування в учнів
екологічного просвітництва. Визначено, що екологічне просвітництво школярів має
здійснюватись переважно в позашкільний час. Запропоновано етапи формування
екологічного просвітництва школярів, розроблені типи освітніх та позакласних заходів, що
формують в учнів засади екологічного виховання як соціальної першооснови переходу до
сталого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | Екологія, освіта, просвітництво, культура, школярі. | uk_UA |
dc.subject | Ecology, education, enlightenment, culture, students | uk_UA |
dc.title | ЕКОЛОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ЯК ВАЖЛИВА ДОМІНАНТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 374.504.7 | |