Пошук
Зараз показуються 1-6 з 6
Критичне мислення як складова здоров'язбереження компетентності фахівця: психолого-педагогічний аспект
(Вісник Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2024)
У статті розглянуто сутність критичного мислення як здоров'язбереження компетентності фахівця на сучасному етапі розвитку освітньої системи та формування громадянського суспільства з погляду педагогічної психології. ...
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
(Наукові перспективи, 2024)
У статті аналізуються основні компоненти Стратегії реформування державного управління України. Методологією дослідження є аналіз
стратегій, їх масштабність, особливості та значення. Відзначено значний
внесок країн ...
Формування навичок критичного мислення в українських школярів і підготовка вчителів загальноосвітніх шкіл
(Педагогічний вісник, 2024)
Компетентності публічних управлінців з охорони нерухомої культурної спадщини: актуальні виклики
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування»., 2024)
Метою статті є аналіз обумовлених міжнародними настановами цілепокладання й компетентностей
публічних управлінців з охорони нерухомої культурної спадщини, виявлення ключової проблематики розвитку
співпраці у цій сфері ...
ЗАЛУЧЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ В УПРАВЛІННІ УСТАНОВАМИ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я, ЯК ОДНА З ІННОВАЦІЙНИХ ПРАКТИК
(Scientific practice: modern and classical research methods, 2024)
З кожним роком заклади охорони здоров’я дедалі більше уваги приділяють покращенню умов надання медичної допомоги. Багато проектів, що реалізуються в Україні, спрямовано на підвищення ефективності, клієнтоорієнтованості та ...
РОЛЬ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ В УПРАВЛІННІ СФЕРОЮ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
(Scientific practice: modern and classical research methods, 2024)
Галузь управління охороною здоров’я в ХХІ столітті стала глобальною сферою з обширною базою знань, великими обсягами накопиченої якісної і кількісної інформації, яка активно залучає міждисциплінарний підхід для досягнення ...