Show simple item record

dc.contributor.authorЛапчук, І.В.
dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-10-07T08:01:42Z
dc.date.available2022-10-07T08:01:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛапчук, І.В., Тарасенко, Г.С. (2020). ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін. Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/688
dc.descriptionIn the article the approaches to the development of students’ ecological culture are considered. Determined that environmental education of pupils should make in the system: the family – primary school – secondary school – university. For each of the identified parts of the environmental education of pupils developed types of educational and extracurricular work which most form the principles of ecological culture in pupilsuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури. Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я – дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з визначених етапів екологічного виховання учнів розроблені види навчальних та позакласних робіт, що максимально формують в учнів принципи екологічної культури, екологічної свідомості та мислення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectекологічна освіта, екологічне виховання та культура, екологічна свідомість, екологічна поведінка.uk_UA
dc.subjectenvironmental education, ecological education and culture, ecological consciousness, ecological behavior.uk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc504.6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record