dc.contributor.author | Лапчук, І.В. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T08:01:42Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T08:01:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Лапчук, І.В., Тарасенко, Г.С. (2020). ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін.
Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/688 | |
dc.description | In the article the approaches to the development of students’ ecological culture
are considered. Determined that environmental education of pupils should make in the system: the
family – primary school – secondary school – university. For each of the identified parts of the
environmental education of pupils developed types of educational and extracurricular work which
most form the principles of ecological culture in pupils | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури.
Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я –
дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з визначених етапів
екологічного виховання учнів розроблені види навчальних та позакласних робіт, що
максимально формують в учнів принципи екологічної культури, екологічної свідомості та
мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта, екологічне виховання та культура, екологічна свідомість, екологічна поведінка. | uk_UA |
dc.subject | environmental education, ecological education and culture, ecological consciousness, ecological behavior. | uk_UA |
dc.title | ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 504.6 | |