dc.contributor.author | Снігур, О.А. | |
dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Л.А. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T06:42:59Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T06:42:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Снігур, О.А., Києнко-Романюк, Л.А. (2020). ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін.
Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/672 | |
dc.description | The problem of ecological support at basic school lessons of Mathematica is
devoted in article. Actuality of ecological education problem of pupils in studying process at school
is grounded. To focus on the specific tasks of the main branches of the mathematics of the main
school, in the process of rozv'yuyuvuannya yki svyazyuyutsya to form the ecologic culture. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання
учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків
математики в основній школі. Наводяться приклади конкретних задач по основних розділах
математики основної школи, у процесі розв’язування яких створюються умови для
формування екологічної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | Екологічне виховання, учні, основна школа, уроки математики, розв’язування задач, складання задач, закономірності природи. | uk_UA |
dc.subject | ecological education, pupils, basic school, Mathematica lessons, solving of task, drafting of tasks, conformities to law of nature. | uk_UA |
dc.title | ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 504.6 | |