Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБраніцька, Тетяна Ромуальдівна
dc.contributor.authorЖаровська, Олена Петрівна
dc.date.accessioned2021-11-18T13:32:11Z
dc.date.available2021-11-18T13:32:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBranitska T., Zharovska O., The communication efficiency in the context of partnership pedagogy. Socio-economic development of the regions in conditions of transformation. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. pp.241-251 .http://test.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/03/Monograf-032020_WEB-Book-1.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/66
dc.description.abstractАнотація. У статті автор розглядає педагогіку партнерства як один із чинників високоефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Термін «партнерство» переважно визначають як: система взаємовідносин, які відбуваються у процесі певної спільної діяльності; спосіб взаємодії і взаємин, організованих на принципах рівності, добровільності, рівнозначущості та доповнюваності всіх її учасників; особистісно-орієнтована педагогічна технологія, технологія співробітництва або педагогіка діалогу. У статті автор виокремлює загальні та спеціальні здібності, котрі сприяють ефективному спілкуванню у контексті педагогіки партнерства. До загальних здібностей належать: позитивне сприйняття світу; альтруїстична спрямованість; бажання працювати з людьми й для людей; вміння слухати й чути співрозмовника, а також самому зрозуміло й послідовно викладати свої думки; вміння знайомитися й спілкуватися з новими людьми; бажання й схильність організовувати діяльність інших людей. До професійно значущих якостей належать: емоційна стійкість; емпатія; рефлексія; спостережливість; уважність; швидкість прийняття рішень; організаторські та комунікативні здібності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opoleuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерства; технологія співробітництва; ефективне спілкування; педагогіка діалогу; суб’єкт-суб’єктна взаємодія.uk_UA
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВАuk_UA
dc.title.alternativeTHE COMMUNICATION EFFICIENCY IN THE CONTEXT OF PARTNERSHIP PEDAGOGYuk_UA
dc.typeMonographuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу