Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСторожук, Р.А.
dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-10-06T13:14:53Z
dc.date.available2022-10-06T13:14:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСторожук, Р.А., Тарасенко, Г.С. (2020).ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: зб. наук.-метод. праць / редкол.: О.В. Мудрак (гол. ред.) та ін. Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020. 257 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/667
dc.descriptionThe article deals with the problems of ecological culture formation as a factor of sustainable development of society, substantiates the importance of ecological education in the formation of ecological culture. The essence, genesis, basic dimensions and worldview of ecological culture as a social phenomenon are investigated. Ecological culture, as the process and result of formation of ecological consciousness of the individual, reflecting the inseparable unity between the totality of knowledge, ideas about nature, emotional-sensory and value relation to it (internal culture) and corresponding skills, skills, needs of interaction (external culture) on the harmonization of relationships in the system "nature - man". The necessity and content of the institutionalization of environmental education in Ukraine are substantiated. Generally speaking, environmental education and environmental knowledge are the basic components of shaping environmental culture among students and teachers, but the contemporary challenges of society are a cause for concern. A significant discrepancy was found between the breadth of knowledge and the depth of their assimilation, since they did not pass into belief - the basis of high environmental consciousness. It is substantiated that eco-activity is a core element of eco-education and eco-belief formation. Factors that adversely affect this process are identified.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування екологічної культури як фактору сталого розвитку суспільства , обґрунтовано значення екологічної освіти у формуванні екологічної культури. Досліджена сутність, ґенеза, основні виміри та світоглядний сенс екологічної культури як суспільного феномену. Екологічна культура , як процес і результат формування екологічної свідомості особистості, що відображає нерозривну єдність між сукупністю знань, уявлень про природу, емоційно-почуттєвого і ціннісного відношення до неї (внутрішня культура) і відповідних умінь, навичок, потреб взаємодії (зовнішня культура), заснований на гармонізації взаємозв’язків у системі „природа – людина”. Обґрунтовано необхідність та зміст інституалізації екологічної освіти в Україні. Узагальнено, що екологічна освіта та екологічні знання є базовими компонентами формування екологічної культури у учнів та вчителів, але сучасні виклики суспільства, викликають занепокоєння. Виявлено значну розбіжність між широтою знань і глибиною їх засвоєння, оскільки вони не перейшли у переконання – основу високої екологічної свідомості. Обґрунтовано, що екодіяльність є стрижневим елементом здобуття екоосвіти і формування екопереконань. Визначені чинники, які негативно впливають на цей процес.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectкультура, екологічна культура , інституалізація екологічної освіти, екологічні переконання, екологічні цінності, екодіяльність , сталий розвиток, фактор сталого розвитку, екологічна компетентність.uk_UA
dc.subjectculture, ecological culture, institutionalization of ecological education, ecological beliefs, ecological values, ecological activity, sustainable development, factor of sustainable development, ecological competence.uk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc504.6


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу