dc.contributor.author | Клочко, О.В. | |
dc.contributor.author | Федорець, В.М. | |
dc.contributor.author | Мудрак, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T11:10:03Z | |
dc.date.available | 2022-10-04T11:10:03Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Клочко, О.В., Федорець, В.М., Мудрак, О.В. (2021). РОЗВИТОК ЕКОФІЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ НА ОСНОВІ ЕКОЛОГІЧНО-ЦІННІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ТРАДИЦІЙ МАТЕМАТИКИ, АРХІТЕКТУРИ І МИСТЕЦТВА. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми,
перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів,
вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового
ступеня “доктор філософії” // Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. –
Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021. 178 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/608 | |
dc.description | The study provides a critical and methodological understanding of the importance of
ecophobic and ecophilic tendencies in consciousness and culture. Methodological ways of
desemantization of ecophobic tendencies of consciousness and culture with the use of competitive
strategies of development of ecophilic consciousness are presented. The development of ecophilic
tendencies of consciousness is carried out through the integrative discovery and application in the
educational process of epistemological and value, existential, ethical and aesthetic potentials of art,
architecture and mathematics. This integration promotes the development of emergent
psychological and cultural-educational effects aimed at forming an ecophilic consciousness | uk_UA |
dc.description.abstract | В дослідженні розглянуто критичне й методологічне осмислення значимості
екофобних і екофільних тенденцій свідомості й культури. Представлені методологічні
шляхи десемантизації екофобних тенденцій свідомості та культури з використанням
конкурентних стратегій розвитку екофільної свідомості. Розвиток екофільних тенденцій
свідомості проводиться шляхом інтегративного розкриття й застосування в освітньому
процесі гносеологічно-ціннісного, екзистенційного, етичного й естетичного потенціалів
мистецтва, архітектури та математики. Зазначена інтеграція сприяє розвитку
емерджентних психологічних і культурно-освітніх ефектів, спрямованих на формування
екофільної свідомості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | екофільні і екофобні тентенції, екологічна культура, екологічна етика, екологічна свідомість, стратегія розвитку | uk_UA |
dc.subject | ecophilic and ecophobic tendencies, ecological culture, ecological ethics, ecological consciousness, development strategy | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ЕКОФІЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ НА ОСНОВІ ЕКОЛОГІЧНО-ЦІННІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ТРАДИЦІЙ МАТЕМАТИКИ, АРХІТЕКТУРИ І МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004:378.[502+316.6] | |