Показати скорочений опис матеріалу
ЕКОЛОГО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКОФОБНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ І КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЛІНІСТИЧНОГО КОНЦЕПТУ ГІБРИСУ
dc.contributor.author | Клочко, О.В. | |
dc.contributor.author | Федорець, В.М. | |
dc.contributor.author | Мудрак, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T11:06:04Z | |
dc.date.available | 2022-10-04T11:06:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Клочко, О.В., Федорець, В.М., Мудрак, О.В. (2021). ЕКОЛОГО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКОФОБНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ І КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЛІНІСТИЧНОГО КОНЦЕПТУ ГІБРИСУ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів, вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового ступеня “доктор філософії” // Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. – Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021. 178 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/607 | |
dc.description | The article reveals the idea of applying the Hellenistic concept of hubris in the process of ecological and anthropological analysis of ecophobic cultural and psychological stereotypes that have a destructive effect on the environment. Accordingly, ecophobic stereotypes are interpreted and represented as a manifestation of hubris. In accordance with the spiritual and ethical intentions of the concept of sustainable development and its ecological orientation in higher education, including postgraduate education, the ways of corrective, ecophilic and harmonizing influence on these cultural and psychological ecophobic stereotypes are represented | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розкривається ідея застосування елліністичного концепту гібрису в процесі еколого-антропологічного аналізу екофобних культурних і психологічних стереотипів, що деструктивно впливають на середовище. Відповідно екофобні стереотипи інтерпретуються і репрезентуються як прояв гібрису. Співвідносно до духовних і етичних інтенцій концепції сталого розвитку і її екоетичного спрямування в умовах вищої школи включаючи післядипломну освіту репрезентуються шляхи корекційного, екофільного і гармонізуючого впливу на вказані культурні і психологічні екофобні стереотипи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | екологізація, екофобна свідомість, екофільна свідомість, сталий розвиток, гібрис, педагогіка, екологічна антропологія, екологічна культура, екологічна етика. | uk_UA |
dc.subject | greening, ecologization, ecophobic consciousness, ecophilic consciousness, sustainable development, hubris, pedagogy, ecological anthropology, ecological culture, ecological ethics. | uk_UA |
dc.title | ЕКОЛОГО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКОФОБНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ І КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЛІНІСТИЧНОГО КОНЦЕПТУ ГІБРИСУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | (502/504).39.(37.015.3:130.2) |