Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи. Випуск 1 (січень 2020 року): Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 47
-
НАУКОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ НА СТВОРЕННЯ ЛАНДШАФТНОГО ЗАКАЗНИКА МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ «АНТОНІВСЬКЕ ВОДОСХОВИЩЕ» В МЕЖАХ БАРСЬКОЇ ОТГ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Збільшення площ населених пунктів спричинює зростання антропічного пресингу на екосистеми прилеглих територій. Це знаходить свій прояв у заміні типу ландшафту,а відтак у докорінній зміні його флори та фауни. Інтенсивне ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДАШІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі проведення аналізу категорій заповідності природно-заповідного фону як важливого інструмента досягнення цілей екологічного просвітництва школярів в системі позашкільної освіти. Подано ... -
ЕКОЛОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ЯК ВАЖЛИВА ДОМІНАНТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті розглянуті теоретико-методичні підходи до формування в учнів екологічного просвітництва. Визначено, що екологічне просвітництво школярів має здійснюватись переважно в позашкільний час. Запропоновано етапи ... -
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ “СЕРЕДНЄ ПОБУЖЖЯ”
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі запропонованої методики визначено екологічну оцінку природних комплексів регіонального ландшафтного парку “Середнє Побужжя” в межах Вінницької області за психолого-естетичними й географо-естетичними критеріями. ... -
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ УКРАЇНИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті проаналізовано сучасні проблеми водопостачання в Україні. Основна увага приділена проблемам забезпечення населення якісною питною водою. Запропоновано заходи, що сприятимуть покращанню соціально-економічних ... -
ОЦІНКА ВПЛИВУ ПЛАНОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ВІДНОВЛЕННЮ СТАВУ «ШКІЛЬНИЙ» В МЕЖАХ ВОВЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОЗЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі запропонованої оцінки визначено вплив на довкілля планової діяльності з відновлення ставу «Шкільний» в межах Козятинського району Вінницької області по наступним компонентам: клімат і мікроклімат; повітряне ... -
ФИТОЦЕНОТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ БЕРЕЗНЯКА СНЫТЕВОГО РЕСПУБЛИКАНСКОГО ЛАНДШАФТНОГО ЗАКАЗНИКА «СТРЕЛЬСКИЙ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В составе древостоя березняка снытевого доминирует береза бородавчатая – 93%, сосна обыкновенная -7%. Жизненность березы повислой и сосны обыкновенной полная, бонитет соответствует второму классу. В подлеске преобладает Betula ... -
ОСОБЛИВОСИТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ЗОНУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДНОГО ПАРКУ “КАРМЕЛЮКОВЕ ПОДІЛЛЯ”
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі загальноприйнятої методики подано пропозиції щодо розробки та удосконалення системи функціонального зонування території національного природного парку “Кармелюкове Поділля” в межах проектованої регіональної ... -
ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі загальноприйнятих методик проведено аналіз стану лісових екосистем екосистеми Могилів-Подільського району Вінницької області. На основі проведених досліджень обґрунтовано шляхи і особливості збереження ... -
ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі лісотипологічних, аналітичних, описових, порівняльних, експедиційних, математико-статистичних і польових методів досліджено лісові екосистеми Могилів-Подільського району Вінницької області. Враховуючи ... -
ОЦІНКА ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ ПЛАНОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ВІДНОВЛЕННЯ ГІДРОЛОГІЧНОГО ЗАКАЗНИКА «ЗЕЛЕНІ КРИНИЦІ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі запропонованої оцінки визначено вплив на довкілля планової діяльності з відновлення гідрологічного заказника «Зелені криниці» в межах Погребищенського району Вінницької області по наступним показникам: клімат ... -
ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРОСТОРОВА СТРУКТУРА ПРИРОДНОЗАПОВІДНОГО ФОНДУ ШАРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі науково-методичних принципів та підходів формування структури екологічної мережі на локальному та регіональному рівнях організації території. Визначено, що основою формування каркасу локальної ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ТЕРИТОРІЇ “П’ЯТНИЧАНСЬКОГО ПАРКУ”
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі проведених попередніх досліджень щодо визначення екологічної оцінки стану насаджень парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва “П’ятничанський парк”, який є важливим об’єктом збереження біорізноманіття ... -
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ СТАДНИЦЬКОГО ПОЛІГОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі літературних і картографічних джерел та власних польових досліджень запропоновано підходи щодо забезпечення екологічної безпеки Стадницького полігону. Опрацюваши відповідні літературні джерела запропоновано ... -
ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРОСТОРОВА СТРУКТУРА ПРИРОДНОЗАПОВІДНОГО ФОНДУ МУРОВАНОКУРИЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі науково-методичних підходів та принципів розбудови структурних схем екологічної мережі на локальному та регіональному рівнях організації. Визначено, що основою формування каркасу локальної ... -
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури. Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я – дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА - ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Розглянуті питання екологічної освіти в навчальних закладах. У статті розглядаються особливості екологічного виховання учнів у шкільних закладах Висвітлено досвід педагогів навчальних закладів м. Бар у впровадженні ... -
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ СХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті розглянуто сучасний стан ведення мисливського господарства в умовах Східного Поділля на прикладі Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс". Встановлено, ... -
ІСТОРИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЗАПОВІДНОЇ СПРАВИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі проведеного ретроспективного аналізу розвитку заповідної справи в різні історичні періоди на території сучасної Вінницької області. Встановлено, що даний процес охорони природи має багату історію. ...