Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБоровик, Людмила Володимирівна
dc.contributor.authorБоровик, Олег Васильович
dc.date.accessioned2022-09-26T09:34:00Z
dc.date.available2022-09-26T09:34:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБоровик, Л. В., Боровик, О. В., (2020). ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТА ЗАСВОЄННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОПРИРОДНИЧИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти. За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 жовтня – 31 жовтня) No 3(29) – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», с. 314uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/468
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»uk_UA
dc.titleВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТА ЗАСВОЄННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОПРИРОДНИЧИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.953.5


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу