Показати скорочений опис матеріалу
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТА ЗАСВОЄННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОПРИРОДНИЧИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
dc.contributor.author | Боровик, Людмила Володимирівна | |
dc.contributor.author | Боровик, Олег Васильович | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T09:34:00Z | |
dc.date.available | 2022-09-26T09:34:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Боровик, Л. В., Боровик, О. В., (2020). ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТА ЗАСВОЄННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОПРИРОДНИЧИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти. За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 жовтня – 31 жовтня) No 3(29) – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», с. 314 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/468 | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» | uk_UA |
dc.title | ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТА ЗАСВОЄННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОПРИРОДНИЧИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.953.5 |