Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСойдаш, Аліна Василівна
dc.date.accessioned2022-09-25T13:17:16Z
dc.date.available2022-09-25T13:17:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСойдаш, А. В. (2021). СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/372
dc.description.abstractВ статті представлено аналіз наукових досліджень та особливості психічного розвитку дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectДошкільний вік, сидром дефіциту уваги, гіперактивность, дизонтогенез, психічні функції, інтелектуальний розвитокuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.73-056.14


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу