Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯцюк, Марія Валеріївна
dc.contributor.authorКоц, Олеся Іванівна
dc.date.accessioned2022-09-25T12:33:38Z
dc.date.available2022-09-25T12:33:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЯцюк, М. В., Коц, О. І. (2021). ФАСИЛІТАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА З БАТЬКАМИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/361
dc.description.abstractУ статті обґрунтоване використання фасилітативних технологій у організаційній діяльності класного керівника. Розкриті особливості упровадження методів «Меморандум співпраці» та «Сфокусованої бесіди» як інструментів розвитку партнерства педагога з батьками учнів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерства, педагогічна технологія, фасилітативний підхід, батьківська відповідальність, згуртування класного колективу.uk_UA
dc.titleФАСИЛІТАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА З БАТЬКАМИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc378.13


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу