Пошук
Зараз показуються 1-10 з 70
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПІДЛІТКОВОЇ КРИЗИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ВПЛИВ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОМУАКАТИВИХ НАВИЧОК У ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ІНДИВІДУАЛЬНОМУ НАВЧАННІ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ЕВРИСТИЧНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ КУРСАНТІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ІГРАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ПРОБЛЕМА ПРИЙНЯТТЯ БАТЬКАМИ ДИТИНИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)
ТОНФЕЛЬДТЕРАПІЯ ЯК РЕСУРС САМОРЕГУЛЯЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)