Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалінін, Володимир Володимирович
dc.contributor.authorЛебідь, Олена Василівна
dc.date.accessioned2022-09-23T08:44:11Z
dc.date.available2022-09-23T08:44:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМалінін В. В., Лебідь О. В. Сучасний стан професійного розвитку педагогів в публічному управлінні неперервною освітою // Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека". — 2020. — №5. https://doi.org/10.25313/2617-572X-2020-5-6051uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/354
dc.description.abstractУ представленій статті здійснено дослідження нормативно-правової бази з підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що має на меті підвищення рівня освітньої галузі України. Визначено ключові положення Закону України «Про освіту», що направлені на вдосконалення професійної майстерності педагогів. Проаналізовано новий Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників та його основні принципи. Підкреслено вплив на професійний розвиток вчителів прийняття Закону «Про повну загальну середню освіту». Вказано на можливість вільного вибору форм, програм та закладів для підвищення кваліфікації. Перелічено форми та види підвищення кваліфікації та вказано на можливість їх поєднання. Визначено, що суб’єктом підвищення кваліфікації може бути не лише заклад освіти, а й юридична чи фізична особа. При виборі закладу освіти чи наукової установи, важливо звертати увагу на наявність ліцензії та акредитації навчальних програм. Вивчено скільки коштів виділено на підвищення кваліфікації у 2018,2019 та 2020 році. Підкреслено пріоритетні напрями професійного розвитку, що включають реалізацію Концепції «Нова українська школа», управління якістю освіти, впровадження цифровізації в навчальний процес, педагогіку партнерства. На підставі дослідження статистичних даних здійснено порівняння якісного та кількісного педагогічного складу, а саме загальну кількість педагогічних працівників, освіту, стаж, кількість вчителів-пенсіонерів у 2018-2019, 2019-2020 навчальних роках. Підсумком статті є думка про те, що при розробці суб’єктами програм підвищення кваліфікації необхідно враховувати вікові особливості та стаж роботи вчителів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЕлектронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека"uk_UA
dc.subjectнеперервна освіта, публічне управління, підвищення кваліфікації, професійний розвиток.uk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ НЕПЕРЕРВНОЮ ОСВІТОЮuk_UA
dc.title.alternativeTHE CURRENT STATE OF THE TEACHER`S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN PUBLIC MANAGEMENT OF CONTINUOUS EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу