Показати скорочений опис матеріалу
СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ НЕПЕРЕРВНОЮ ОСВІТОЮ
dc.contributor.author | Малінін, Володимир Володимирович | |
dc.contributor.author | Лебідь, Олена Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-23T08:44:11Z | |
dc.date.available | 2022-09-23T08:44:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Малінін В. В., Лебідь О. В. Сучасний стан професійного розвитку педагогів в публічному управлінні неперервною освітою // Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека". — 2020. — №5. https://doi.org/10.25313/2617-572X-2020-5-6051 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/354 | |
dc.description.abstract | У представленій статті здійснено дослідження нормативно-правової бази з підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що має на меті підвищення рівня освітньої галузі України. Визначено ключові положення Закону України «Про освіту», що направлені на вдосконалення професійної майстерності педагогів. Проаналізовано новий Порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників та його основні принципи. Підкреслено вплив на професійний розвиток вчителів прийняття Закону «Про повну загальну середню освіту». Вказано на можливість вільного вибору форм, програм та закладів для підвищення кваліфікації. Перелічено форми та види підвищення кваліфікації та вказано на можливість їх поєднання. Визначено, що суб’єктом підвищення кваліфікації може бути не лише заклад освіти, а й юридична чи фізична особа. При виборі закладу освіти чи наукової установи, важливо звертати увагу на наявність ліцензії та акредитації навчальних програм. Вивчено скільки коштів виділено на підвищення кваліфікації у 2018,2019 та 2020 році. Підкреслено пріоритетні напрями професійного розвитку, що включають реалізацію Концепції «Нова українська школа», управління якістю освіти, впровадження цифровізації в навчальний процес, педагогіку партнерства. На підставі дослідження статистичних даних здійснено порівняння якісного та кількісного педагогічного складу, а саме загальну кількість педагогічних працівників, освіту, стаж, кількість вчителів-пенсіонерів у 2018-2019, 2019-2020 навчальних роках. Підсумком статті є думка про те, що при розробці суб’єктами програм підвищення кваліфікації необхідно враховувати вікові особливості та стаж роботи вчителів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека" | uk_UA |
dc.subject | неперервна освіта, публічне управління, підвищення кваліфікації, професійний розвиток. | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ НЕПЕРЕРВНОЮ ОСВІТОЮ | uk_UA |
dc.title.alternative | THE CURRENT STATE OF THE TEACHER`S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN PUBLIC MANAGEMENT OF CONTINUOUS EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |