Показати скорочений опис матеріалу
Використання Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти.
| dc.contributor.author | Пойда, Сергій Андрійович | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-27T10:36:49Z | |
| dc.date.available | 2025-11-27T10:36:49Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Пойда С. Використання Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія».2023. No 4. С. 102–108. URL: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-4.16 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2375 | |
| dc.description.abstract | Мета статті – дослідити можливості використання освітньої гри Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти з метою підвищення якості освіти та залучення учнів до навчання за допомогою ігрових методик. Гра забезпечує емоційне занурення учнів у навчальну тему, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Minecraft Education Edition допомагає вчителям створювати захопливі уроки, які стимулюють учнів до активної участі та творчого мислення. Використання Minecraft Education Edition може сприяти покращенню навчальних результатів, стимулюванню активності та творчості учнів, формуванню й розвитку в них предмет-них та життєвих компетентностей, соціальних навичок і роботи в команді. Режим спільної гри для створення командних проєктів або завдань дає можливість учням спільно будувати, розв’язувати проблеми та досягати поставлених цілей у віртуальному середовищі. Завдяки вбудованим інструментам керування вчителі можуть встановлювати права доступу та обмеження в грі, встановлювати правила та регулювати командну взаємодію, щоб сприяти конструктивній командній грі. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі наукових джерел, досліджень та теоретичних концепцій щодо використання принципів гейміфікації з метою формування та роз-витку мотивації учнів до навчання. Проаналізовано причини популярності ігрової платформи в учнівському середовищі. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні освітнього потенціалу Minecraft Education Edition як педагогічного інструмента й обґрунтуванні його застосування для стимулювання пізнавальних процесів, роз-витку критичного мислення та співпраці учнів. Запропоновано шляхи навчання та інформування педагогів щодо можливостей навчальної гри. Висновки. Результати дослідження вказують на необхідність підвищення інформованості вчителів та учнів про можливості Minecraft Education Edition і використання принципів навчання через гру як ефективного методу покращення освітнього процесу. Крім того, Minecraft Education Edition може бути інструментом для реалізації мисленнєвих експериментів та досліджень, що дає змогу практично застосовувати теоретичні знання | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти | uk_UA |
| dc.subject | гейміфікація, освітня гра, Minecraft Education Edition, навчання, загальноосвітні заклади | uk_UA |
| dc.title | Використання Minecraft Education Edition у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |

