Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКухарчук, Петро Михайлович
dc.contributor.authorПоважук О. П.
dc.date.accessioned2025-11-27T10:06:11Z
dc.date.available2025-11-27T10:06:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКухарчук П., Поважук О. Розвиток управлінських та психолого-педагогічних засад в контексті сталого розвитку України як європейської держави // Наукові перспективи, СЕРІЯ «Державне управління», № 9 (63) (2025): URL: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2025-9(63)-283-294uk_UA
dc.identifier.issnУДК
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2370
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексний аналіз розвитку управлінських та психолого-педагогічних засад у контексті сталого розвитку України як європейської держави. Розкриваються ключові виклики, тенденції й перспективи утвердження європейських стандартів у системах державного і освітнього управління. Обґрунтовується необхідність інтеграції психолого-педагогічних підходів до управління як основи для формування нової генерації лідерів сталого розвитку. Окрему увагу приділено аналізу нормативно-правової бази, стратегічних документів, а також практичним механізмам впровадження інновацій у сфері освіти та публічного управління.Особливу увагу приділено аналізу тенденцій гармонійного поєднання керівних навичок та психолого-педагогічних умінь у практиці управління сучасними закладами освіти, розвитку партнерських відносин, демократичних цінностей, емпатії, рефлексії та відкритості до інновацій. Зроблено акцент на необхідності постійного професійного вдосконалення, підтримки інклюзивності та розвитку соціальної відповідальності освітніх управлінців у процесі реалізації стратегії сталого розвитку України як європейської держави.У статті обґрунтовано доцільність та напрями модернізації управлінських і психолого-педагогічних засад в умовах євроінтеграційних процесів. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень у сфері вдосконалення підготовки управлінських кадрів, розвитку психолого-педагогічної компетентності та становлення інноваційних моделей управління в освітній сфері України.Управління сталим розвитком в Україні перебуває в умовах воєнного стану та на етапі трансформації: від ієрархічно централізованої моделі до децентралізованої, орієнтованої на громадян та спільноти. Успішна реалізація таких трансформацій вимагає не лише ефективних інституційних рішень, а й глибоких змін у підходах до підготовки управлінських кадрів, що базуються на цінностях демократичного лідерства, прозорості та підзвітності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectсталий розвиток, управлінська діяльність, психолого-педагогічні засади,демократичне врядування, громадянське суспільство, місцеве самоврядування європейська інтеграція, освіта, публічне управління.uk_UA
dc.titleРозвиток управлінських та психолого-педагогічних засад в контексті сталого розвитку України як європейської державиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу