| dc.description | Глобальні трансформації, які відбулися на зламі тисячоліть, привели до кардинальних змін,
тому економічні, політичні, екологічні кризи сприймаються як попередження глобальної цивілізаційної кризи, а
тому формування гуманістичних та інтелектуальних стратегій в загальнопланетарному вимірі стає головною
умовою виживання людства. Цивілізовані країни світу приділяють цій проблемі все більше уваги, покладаючи
при цьому особливі надії на освіту, бо тільки вона може достойно відповісти на виклики.
Сучасна освіта покликана формувати особистість, індивідуальність, яка зможе вижити в умовах
невизначеності. Сьогодні слід мати на увазі, що знання – не ідеал освіченої людини, бо кожне рішення в
ситуації невизначеності – це результат творчої діяльності людини, застосування одних і тих же знань новим
способом, у новій конфігурації, з новими акцентами і новою метою в публічному управлінні. Роль освіти і
науки в розвитку професійної компетентності керівника в державі є неоціненною, а проблема оновлення
управління в публічній сфері є невідкладною для розвитку суспільства в цілому. | uk_UA |