Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілик, Олег Олександрович
dc.date.accessioned2025-11-26T08:20:56Z
dc.date.available2025-11-26T08:20:56Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationБілик О.О. Моделі даних моніторингу. Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – Вінниця, 2006. – №3(7). – С.15-22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2350
dc.descriptionЕфективне управління складним динамічним об’єктом і прогнозування його змінень можливе тільки на основі неперервного потоку інформації про його стан і ті процеси, які забезпечують динамічну рівновагу системи чи загрожують порушити її. Неперервне стеження за станом системи і процесами, що відбуваються в ній, називають спеціальним терміном - моніторинг (від англійського monitor - стежити, спостерігати). Прикладом складного динамічного об'єкту є система освіти. Організація моніторингу освіти в сучасних умовах неможлива без використання комп’ютерних технологій. їхнє застосування стає життєво важливою потребою для управління, оскільки прискореними темпами зростають потоки інформації і звичні паперові форми і звітність уже помітно гальмують ефективне управління. Тому актуальним є створення автоматизованої системи моніторингу навчального процесу, яка забезпечила б можливість одержання різноманітної інформації про учасників навчального процесу з метою здійснення ефективного управління цим процесом. Сучасний інформаційний ринок пропонує відносно невелику кількість програмних комплексів, розроблених різними фірмами, які дозволяють створити на їх основі єдиний інформаційний простір управління, як в окремому навчальному закладі, так і в територіальній системі освіти в цілому.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнформаційні технології та комп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.titleМоделі даних моніторингу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу