| dc.description | Ефективне управління складним динамічним об’єктом і прогнозування його змінень можливе
тільки на основі неперервного потоку інформації про його стан і ті процеси, які забезпечують динамічну
рівновагу системи чи загрожують порушити її. Неперервне стеження за станом системи і процесами, що
відбуваються в ній, називають спеціальним терміном - моніторинг (від англійського monitor - стежити,
спостерігати).
Прикладом складного динамічного об'єкту є система освіти. Організація моніторингу освіти в
сучасних умовах неможлива без використання комп’ютерних технологій. їхнє застосування стає життєво
важливою потребою для управління, оскільки прискореними темпами зростають потоки інформації і
звичні паперові форми і звітність уже помітно гальмують ефективне управління. Тому актуальним є
створення автоматизованої системи моніторингу навчального процесу, яка забезпечила б можливість
одержання різноманітної інформації про учасників навчального процесу з метою здійснення ефективного
управління цим процесом.
Сучасний інформаційний ринок пропонує відносно невелику кількість програмних комплексів,
розроблених різними фірмами, які дозволяють створити на їх основі єдиний інформаційний простір
управління, як в окремому навчальному закладі, так і в територіальній системі освіти в цілому. | uk_UA |