Пошук
Зараз показуються 1-6 з 6
ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ CХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
В статті досліджено проблему формування екологічної мережі Східного Поділля.
Висвітлено, що об’єктом дослідження є природно-заповідний фонд регіону, який є основу
для формування екологічної мережі. Для проведення досліджень ...
ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ В МЕЖАХ С. МІЗЯКІВСЬКІ ХУТОРИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
У статті досліджено вплив твердих побутових відходів (ТПВ) на екологічну ситуацію
територій, Виявлено напрями щодо ефективного поводження з відходами в країні, зокрема в
межах села Мізяківські Хутори. Вказано на значення ...
ЗАПОВІДНІ ОБ’ЄКТИ МІСТА ВІННИЦІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
Стаття виконана на основі науково-методичних підходів та принципів розбудови
структурних схем екологічної мережі на локальному та регіональному рівнях організації.
Визначено, що основою формування каркасу локальної ...
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОРНІТОЛОГІЧНОГО ЗАКАЗНИКА МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ “БАРСЬКИЙ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
Барський орнітологічний заказник створений в 2016 р. в долині р. Рів поблизу м. Бар
Вінницької області. За результатами досліджень впродовж 2012-2020 років доведено
перебування на території заказника 123 видів птахів, ...
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ПЕРЕДУМОВИ ПЕРЕХОДУ УКРАЇНИ НА МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
В статті проаналізовано основні завдання і передумови переходу України на модель
сталого розвитку. Розглянуто історичні аспекти формування стратегії сталого розвитку.
ОЦІНКА СТАНУ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ “П’ЯТНИЧАНСЬКОГО ПАРКУ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
Стаття виконана на основі проведених попередніх досліджень щодо визначення
екологічної оцінки стану насаджень парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва
“П’ятничанський парк”, який є важливим об’єктом збереження біорізноманіття ...