• ЕКОЛОГО-ТОКСИКОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СТАБІЛЬНОГО ЦЕЗІЮ НА ПОСМУГОВАНУ М’ЯЗОВУ ТКАНИНУ ССАВЦІВ 

      Єрмішев, О.В. (ТОВ “ТВОРИ”, 2023)
      Більшість досліджень, присвячених впливу радіоактивного випромінювання на організм людини і тварин, абсолютно не враховують екотоксичну дію носія і хімічного елемента. При цьому організм не розрізняє радіоактивні та ...
    • ЕКОЛОГО-ХІМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПИТНОЇ ВОДИ М. ХМІЛЬНИК 

      Дремлюга, О.П. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
      На основі апробованих методів і затверджених методик визначено еколого-хімічну оцінку якості питної води м. Хмільник. Встановлено, що якість питної води досліджуваного населеного пункту не завжди відповідає затвердженим ...
    • ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ 

      Бабій, Н.Е.; Нагорнюк, О.М. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
      В роботі розглядається сучасний стан використання земельних ресурсів. Аналізується формування земельних відносин і агроекологічна ситуація в Україні. Для поліпшення існуючого агроекологічного стану, пропонується застосовувати ...
    • ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ У ВСЕСВІТІ — ВИКЛИК СУЧАСНОСТІ 

      Фролов, В.Ф.; Саєнко, Т.В. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
      Статтю присвячено проблемі підвищення рівня екологічної освіти та культури, поширенню та розвитку екологічного мислення, етики, свідомості. На сьогодні нагальною є потреба у оволодінні знаннями про Всесвіт, простір, що ...
    • ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ 

      Сторожук, Р.А.; Тарасенко, Г.С. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
      У статті розглядаються проблеми формування екологічної культури як фактору сталого розвитку суспільства , обґрунтовано значення екологічної освіти у формуванні екологічної культури. Досліджена сутність, ґенеза, основні ...
    • ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ 

      Лапчук, І.В.; Тарасенко, Г.С. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
      У статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури. Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я – дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА - ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 

      Лапчук, І.В.; Тарасенко, Г.С. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
      Розглянуті питання екологічної освіти в навчальних закладах. У статті розглядаються особливості екологічного виховання учнів у шкільних закладах Висвітлено досвід педагогів навчальних закладів м. Бар у впровадженні ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ГРУНТІВ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА “КОНСТАНТ АГРО” СЕЛА СТРОЇНЦІ ТИВРІВСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

      Голодюк, В.В.; Мудрак, Г.В. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
      В статті подана характеристика екологічного стану грунтів фермерського господарства “Констант Агро” села Строїнці Тиврівського району Вінницької області. В ній розглянуто основні види антропогенного навантаження на ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЛАДИЖИНСЬКОГО ВОДОСХОВИЩА 

      Павшукова, М.В.; Мудрак, О.В. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти", 2021)
      У статті визначено екологічну оцінку Ладижинського водосховища за 11 показниками. Встановлено, що для поліпшення екологічного стану басейну водосховища необхідно здійснювати оптимізацію його ландшафтів, ефективну охорону ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗОН МІСТА ПОЛТАВИ 

      Максименко, О.І.; Мудрак, Г.В. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
      Представлений аналіз рекреаційних зон м. Полтави за: групами рекреаційних зон (парки, сквери, бульвари, зелені зони) та районами міста (Шевченківський, Київський і Подільський). Обґрунтовані критерії доцільності та ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ В МЕЖАХ АГРОНОМІЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ 

      Свиридюк, О.В.; Мудрак, Г.В. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
      Стаття виконана на основі інформаційних джерел, польових і лабораторних досліджень. Визначено екологічний стан річки Південний Буг в межах Агрономічної сільської територіальної громади. Згідно проведених досліджень ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА СТАДНИЦЬКОГО ПОЛІГОНУ 

      Кухар, С.В. (2019)
      На основі літературних і картографічних джерел та власних польових досліджень визначено екологічний стан Стадницького полігону. Узагальнюючи опрацьовані джерела необхідно відмітити, що полігон256 впливає на всі компоненти ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ТЕРИТОРІЇ “П’ЯТНИЧАНСЬКОГО ПАРКУ” 

      Куба, З.О.; Балтремус, К.А. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
      Стаття виконана на основі проведених попередніх досліджень щодо визначення екологічної оцінки стану насаджень парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва “П’ятничанський парк”, який є важливим об’єктом збереження біорізноманіття ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ВОДИ РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ У МЕЖАХ ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 

      Поліщук, О.О.; Мудрак, О.В. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
      В статті подано оцінку екологічного стану річки Південний Буг в межах Вінницької області. Аргументовано впровадження європейського досвіду з охорони та відродження, який показує, що поліпшення екологічного стану можливе ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ МЕДУ І ПРОДУКЦІЇ БДЖІЛЬНИЦТВА В МЕЖАХ ХМІЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

      Мудрак, Г.В.; Кудіш, Ю.М. (ТОВ “ТВОРИ”, 2023)
      В статті розглянуто екологічну оцінку якості меду і продукції бджільництва. На основі літературних даних і власних досліджень визначено стан якості мед і продукції бджільництва, що виробляється господарствами територіальних ...
    • ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ м. ВІННИЦІ 

      Трофімчук, В.В.; Хаєцький, Г.С. (КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
      З’ясовано стан водопостачання міста Вінниці, що здійснюється із підземних і поверхневих джерел. Вивчено фактори формування його гідрогеологічних умов, до яких належать: геолого-тектонічну будову, рельєф, кількість ...
    • ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 

      Балтремус, К.А. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
      В статті наголошується на важливості формування екологічної свідомості як складової соціальної компетентності учнів в процесі їх позитивної соціалізації. Висвітлено європейську довідкову систему ключових компетентностей ...
    • ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ - ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 

      Цимбалюк, А.С.; Рябоконь, О.В. (Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)
      У статті висвітлено особливості екологічного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти. Показано досвід педагогів навчальних закладів у впровадженні екологічно виховання в навчальний процес. Розкрито роль ...
    • ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ КОМПОНЕНТ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ 

      Салтановська, Н.І. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
      У тезах викладено особливості екологічного виховання засобами математики, оскільки воно є складовою системи цінностей кожної людини та невід’ємним компонентом освітнього процесу з математики
    • ЕКОЛОГІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ РЕКУЛЬТИВАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ 

      Чорна, В.І.; Ворошилова, Н.В. (КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
      Показано, що в штучно створеному грунті території рекультивації у майбутньому складуться екологічні умови, сприятливі для існування грунтових безхребетних. Можна прогнозувати, що після проведення біологічного етапу ...