Browsing Матеріали конференцій by Title
Now showing items 682-701 of 904
-
ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття присвячена проблемі дослідження передумов розвитку мотиваційної сфери особистості студента. Проаналізовано поняття «мотиваційна сфера» в сучасних психологічних дослідженнях. Розглянуто мотиви навчальної діяльності. ... -
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КУЛЬТУРИ
(КВНЗ «ВАНО», 2019) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті проаналізовано та визначено психологічні чинники емоційних переживань військовослужбовців та розглянуто психологічні особливості. З’ясовано, що військовослужбовці, які перебувають у зоні бойових дій, як правило, ... -
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПІДЛІТКОВОЇ КРИЗИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПСИХОЛОГІЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ЖІНКИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрита специфіка професійної самореалізації жінки. Охарактеризовано основні категорії опису явища професійної самореалізації. Розглянуто основні перешкоди на шляху професійної самореалізації жінки, обумовлені ... -
ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ У ВИМУШЕНО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ПІД ЧАС ВІЙНИ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розглянуто проблему виникнення психосоматичних розладів у вимушено переміщених осіб під час війни в Україні. Визначено основні джерела виникнення цих порушень та напрямки їх подолання. -
ПСИХІЧНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ В МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Імплементуючи в Україні особливості публічного адміністрування Європейського Союзу в екологічній сфері, вимагає в свою чергу вимагає адаптації екологічного законодавства. Вивчення й впровадження досвіду високого рівня ... -
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІНКЛЮЗИВНИМ РОЗВИТКОМ МІСТА: ДОСВІД ТА ПРАКТИКИ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті з’ясовується питання взаємозв’язку між ключовими поняттями «Публічне управління», «Інклюзивне місто» в контексті центру регіонального розвитку суспільства для забезпечення тенденції рівної доступності усіх груп ... -
ПІДСУМКИ ВОСЬМИРІЧНОГО МОНІТОРИНГУ ВТРАТ БДЖОЛИНИХ КОЛОНІЙ В УКРАЇНІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Проаналізовано дані щорічного опитування українських бджолярів за термін з 2015 по 2022 рр. Встановлене переважання смертності у структурі зимових втрат бджолиних колоній. Показано ознаки загибелі бджолиних сімей. -
РАЦІОНАЛЬНЕ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ ЯК УМОВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Обґрунтовано необхідність раціонального землекористування сільськогосподарськими угіддями для забезпечення переходу до сталого розвитку об’єднаних територіальних громад (далі ОТГ) на прикладі Зарічненської селищної ОТГ ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Обґрунтовано, що навчальний предмет “Біологія” має значний потенціал для реалізації ідей освіти для сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти. Аргументовано, що під час вивчення біології відбувається усвідомлення ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДАШІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Автором з’ясовані загальні теоретичні основи реалізації стратегії сталого розвитку в екологічній освіті дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід упровадження парціальної програми “Дошкільнятам – освіта для сталого ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Автором з’ясовані загальні теоретичні основи реалізації стратегії сталого розвитку в екологічній освіті дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід упровадження парціальної програми “Дошкільнятам – освіта для сталого ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті проаналізовано теоретичні і практичні підходи для реалізації цілей сталого розвитку Гайсинського району Вінницької області. В ній розглянуто основні соціальні, економічні і екологічні індикатори, визначено ...