Now showing items 521-540 of 747

      Subject
      освіта для сталого розвитку, школа, освітні тенденції [1]
      освіта для сталого розвитку; змістові та методичні особливості поняття; визначення поняття; підготовка вчителів; педагогічна освіта. [1]
      освіта для сталого розвитку; становлення освіти для сталого розвитку в Україні, періодизація розвитку освіти. [1]
      освіта, освітнє середовище, екологічна культура, екологічна криза, екологічна свідомість. [1]
      освітня програма, заповідна справа, бакалавр, магістр, навчально-методичний комплекс, план, дисципліна. [1]
      особиста адаптованість, психосоматичні порушення, дитячий церебральний параліч. [1]
      особистість, акцентуації характеру, підлітки, гендерні відмінності [1]
      особистість, дитина, матір, стилі виховання, гіпопротекція, гіперпротекція [1]
      особистість, професійна компетентність, соціалізація, педагогічні технології [1]
      особистість, свідомість, відповідальність, провина, стан, риса, морально-етичні норми, вчинок, поведінка [1]
      Особистість, Я-концепція, Я-образ, ідентичність, самість, самосвідомість, самооцінка. [1]
      особливі освітні потреби, порушення мовлення, соціалізація, соціальна адаптація, молодший шкільний вік. [1]
      особливі освітні потреби, психокорекція, арттерапія, інтелектуальні порушення, емоційно-вольова сфера. [1]
      оцінка впливу на довкілля, планова діяльність, атмосферне повітря, геологічне середовище, водне середовище. [3]
      оцінка екологічного стану, атмосферне повітря, біоіндикація, частота трапляння, урбоекосистема. [1]
      оцінка екологічного стану, ліси, природно-заповідний фонд, біотичне різноманіття, екомережа. [1]
      оцінка якості, стічні води, гранично-допустимий скид, група сумації, зворотні води. [1]
      оцінка якості, стічні води, забруднюючі речовини, поверхневі води, граничнодопустимиконцентрації, якість води, мінералізація. [1]
      оцінювання природних ресурсів, екосистемні послуги, вартість природних ресурсів [1]
      педагогіка партнерства, педагогічна технологія, фасилітативний підхід, батьківська відповідальність, згуртування класного колективу. [1]