Browsing Матеріали конференцій by Title
Now showing items 222-241 of 904
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ м. РІВНЕ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)З’ясовано хімічний склад та динаміку викидів шкідливих речовин від пересувних джерел у м. Рівне протягом 2017−2018 років. Встановлено, що основними хімічними забруднювачами атмосферного повітря в м. Рівне є: СО − 83 %, ... -
ДІАГНОСТИКА БАТЬКІВСЬКИХ СТАВЛЕННЬ ДО ПРОБЛЕМИ СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ДІАГНОСТИКА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ДІАГНОСТИКА ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті аналізуються особливості пізнавальної сфери старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. Зокрема, проведено діагностику рівнів розвитку пізнавальних інтересів та пізнавальної активності старших ... -
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ЕВРИСТИЧНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ КУРСАНТІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ЕКOЛOГO-ГЕOГРAФІЧНA ХAРAКТЕРИСТИКA РІЧКИ ЛЯДОВA В МЕЖAХ СХІДНOГO ПOДІЛЛЯ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті подана еколого-географічна характеристика річки Лядова в межах Східного Поділля. Розглянуто основні джерела і види забруднення поверхневих вод басейну річки, з’ясовано особливості ступеня його забрудненості. На ... -
ЕКОЛОГО-АГРОХІМІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ГРУНТІВ СТОВ “ТЯСМИН” ЧИГИРИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті проведено аналіз агрохімічного стану сільгоспугідь СТОВ “Тясмин”, показано динаміку кислотності, умісту гумусу, азоту, що легко гідролізується, рухомого фосфату та обмінного калію, розглянуто причини зростання ... -
ЕКОЛОГО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКОФОБНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ І КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЛІНІСТИЧНОГО КОНЦЕПТУ ГІБРИСУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті розкривається ідея застосування елліністичного концепту гібрису в процесі еколого-антропологічного аналізу екофобних культурних і психологічних стереотипів, що деструктивно впливають на середовище. Відповідно ... -
ЕКОЛОГО-БІОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІКАРСЬКИХ РОСЛИН “БОТАНІЧНОГО САДУ ПОДІЛЛЯ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)Незважаючи на бурхливий розвиток фармацевтики і створення нових високоефективних синтетичних медичних препаратів, лікарські рослини займають важливе місце в арсеналі лікувальних заходів. У медичній практиці використовується ... -
ЕКОЛОГО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛАДИЖИНСЬКОГО ВОДОСХОВИЩА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті розглянуто еколого-географічну характеристику Ладижинського водосховища для цілей збалансованого водокористування в контексті стратегії сталого розвитку Східно-Подільського регіону. Запропоновано комплекс ... -
ЕКОЛОГО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА С. ОЗАРИНЦІ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)На основі аналізу інформаційних джерел і власних досліджень подано екологогеографічну характеристику с. Озаринці Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області. Розглянуто ... -
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА І ШЛЯХИ РАЦІОНАЛЬНОГО РЕКРЕАЦІЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ БАСЕЙНУ РІЧКИ ГНИЛОП’ЯТЬ В МЕЖАХ СЕЛА МАХНІВКИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У публікації висвітлені чинники, які дають можливість визначити комплексну еколого-економічну оцінку басейну річки Гнилопять в межах с. Махнівки Козятинського району Вінницької області. Детально вивчено екологічний стан ... -
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ М. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ЯК ВТОРИННИХ РЕСУРСІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті наведено аналіз утворення та морфологічного складу твердих побутових відходів (ТПВ) у м. Хмельницькому, визначено потенційну економічну ефективність утилізації найбільш ресурсно-цінних категорій відходів, а саме ... -
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРА У КОНТЕКСТІ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)У статті проаналізовано та обґрунтовано стан України відносно аграрної сфери та транскордонної співпраці із сусідніми країнами Європейського Союзу. Визначено основні завдання та вплив транскордонного співробітництва. ... -
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ СТРАТЕГІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ В МЕЖАХ МІСТА ВІННИЦІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті звернено увагу на еколого-економічних проблемах сучасної стратегії поводження з твердими побутовими відходами в межах міста Вінниці. На основі проведених досліджень запропоновано шляхи реалізації стратегії. ... -
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ СТРАТЕГІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ У МЕЖАХ СЕЛА МІЗЯКІВСЬКІ ХУТОРИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті акцентується увага на еколого-економічних проблемах сучасної стратегії поводження з твердими побутовими відходами в межах села Мізяківські Хутори. На основі проведених досліджень визначено шляхи її реалізації. ... -
ЕКОЛОГО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОДОЙМ МІСТА ВІННИЦІ МЕТОДОМ БІОНДИКАЦІЇ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)Сьогодні важко віднайти водойму, яка б не зазнавала забруднення внаслідок діяльності людини. Погіршення якості води природних водойм є для України надзвичайно серйозною проблемою. До переважної більшості річок і озер ... -
ЕКОЛОГО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЯКОСТІ ВОДИ РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ В МЕЖАХ М. ВІННИЦЯ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У роботі проведено аналіз якості води господарсько-питного призначення, з річки Південний Буг в м. Вінниця. В роботі здійснено аналіз шкідливих речовин у воді річки Південний Буг по трьох створах. Розроблені природоохоронні ... -
ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧА ОСВІТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМАЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті обґрунтовано необхідність змін в еколого-природничій освіті дошкільників з огляду на оновлення освітньої парадигматики та окреслено нові орієнтири в організації освітнього процесу.