Показати скорочений опис матеріалу
АУДИТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО НЕОБХІДНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ)
dc.contributor.author | Білик, Олег Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:01:00Z | |
dc.date.available | 2025-05-22T10:01:00Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Білик, О. (2025). АУДИТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО НЕОБХІДНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ). Державне управління та політика, 3(7). https://doi.org/10.70651/3041-2498/2025.3.09 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2032 | |
dc.description.abstract | Державне управління під час доведення до середовищ і просторів виконавчих функцій і регулюючих дій мають багато спільного із контрольними процедурами, які у загальному розумінні слід зазначати як аудит адміністративної діяльності. Це пояснюється тим, що саме такі процедури урізноманітнюються під час перевірки та спостереження за діяльністю державних установ і структурних утворень. І як засвідчує Шведський досвід, за рахунок аудиту адміністративної діяльності у значній мірі більш якісних ознак набувають ініціативи, наміри і заходи, які реалізовуються державною службою і проходять повз підвідомчих структур, бюджетних установ, муніципалітетів, громадських організацій, інших осередків. Від цього виходить мета статті, за якою описується особливе значення аудиту адміністративної діяльності у державному управлінні як поєднаних за досконалими особливостями контрольних процедур і поєднанням передових підходів, чим висвітлюється Шведський досвід. І згідно цього використані такі методи, як: декомпозиції–для з’ясуванняу єдиному розумінні підходів стосовно аудиту адміністративної діяльності, які сформувалися і відбулися при здійсненні контрольних процедур, перевірок і спостережень на державному рівні в Швеції; логічного узагальнення –за яким розглядаються сфери діяльності, об’єкти і суспільні взаємовідносини, які підлягають аудиту, у відповідності до організацій, установ, інших структур, на які покладені від державної служби завдання, розпорядження в супроводі із заходами, прагненнями та ініціативами; абстрагування, що полягає у виділенні та з’ясуванні конкретних положень і питань щодо проведення аудиту на державному рівні поряд із наданням установам і структурам рекомендацій. Оскільки саме в цьому полягає досконалий розвиток державного управління, де аудит адміністративної діяльності посідає чільне місце і має важливе значення за рахунок виявлення за фактами обсягів, процесів і напрямів цільового використання ресурсів і фінансування відповідно до цільових орієнтирів та розгляду потенційних можливостей у конкретних об’єктах і явищах разом із здійсненням поліпшуючих заходів і удосконалень. І тоді Шведський досвід при здійсненні аудиту адміністративної діяльності у середовищі, що належить державі, слід вважати основою для здійснення реформ і трансформацій на державному рівні, що увібрало у собі значні досягнення і пріоритети для загального розвитку і благополуччя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Державне управління та політика | uk_UA |
dc.subject | аудит адміністративної діяльності, державне управління, контрольні процедури, перевірка, спостереження, інформація, освітній простір, заходи | uk_UA |
dc.title | АУДИТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО НЕОБХІДНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |