Show simple item record

dc.contributor.authorБілик, Олег Олександрович
dc.date.accessioned2025-05-22T10:01:00Z
dc.date.available2025-05-22T10:01:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБілик, О. (2025). АУДИТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО НЕОБХІДНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ). Державне управління та політика, 3(7). https://doi.org/10.70651/3041-2498/2025.3.09uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2032
dc.description.abstractДержавне управління під час доведення до середовищ і просторів виконавчих функцій і регулюючих дій мають багато спільного із контрольними процедурами, які у загальному розумінні слід зазначати як аудит адміністративної діяльності. Це пояснюється тим, що саме такі процедури урізноманітнюються під час перевірки та спостереження за діяльністю державних установ і структурних утворень. І як засвідчує Шведський досвід, за рахунок аудиту адміністративної діяльності у значній мірі більш якісних ознак набувають ініціативи, наміри і заходи, які реалізовуються державною службою і проходять повз підвідомчих структур, бюджетних установ, муніципалітетів, громадських організацій, інших осередків. Від цього виходить мета статті, за якою описується особливе значення аудиту адміністративної діяльності у державному управлінні як поєднаних за досконалими особливостями контрольних процедур і поєднанням передових підходів, чим висвітлюється Шведський досвід. І згідно цього використані такі методи, як: декомпозиції–для з’ясуванняу єдиному розумінні підходів стосовно аудиту адміністративної діяльності, які сформувалися і відбулися при здійсненні контрольних процедур, перевірок і спостережень на державному рівні в Швеції; логічного узагальнення –за яким розглядаються сфери діяльності, об’єкти і суспільні взаємовідносини, які підлягають аудиту, у відповідності до організацій, установ, інших структур, на які покладені від державної служби завдання, розпорядження в супроводі із заходами, прагненнями та ініціативами; абстрагування, що полягає у виділенні та з’ясуванні конкретних положень і питань щодо проведення аудиту на державному рівні поряд із наданням установам і структурам рекомендацій. Оскільки саме в цьому полягає досконалий розвиток державного управління, де аудит адміністративної діяльності посідає чільне місце і має важливе значення за рахунок виявлення за фактами обсягів, процесів і напрямів цільового використання ресурсів і фінансування відповідно до цільових орієнтирів та розгляду потенційних можливостей у конкретних об’єктах і явищах разом із здійсненням поліпшуючих заходів і удосконалень. І тоді Шведський досвід при здійсненні аудиту адміністративної діяльності у середовищі, що належить державі, слід вважати основою для здійснення реформ і трансформацій на державному рівні, що увібрало у собі значні досягнення і пріоритети для загального розвитку і благополуччя.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавне управління та політикаuk_UA
dc.subjectаудит адміністративної діяльності, державне управління, контрольні процедури, перевірка, спостереження, інформація, освітній простір, заходиuk_UA
dc.titleАУДИТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО НЕОБХІДНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record