Пошук
Зараз показуються 1-6 з 6
Художньо-виховний потенціал учителя початкових класів та його роль в освітньому процесі школи першого ступеня
(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2021)
У монографії представлено результати широкого кола актуальних наукових пошуків вітчизняних фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти. У підрозділі розкрита роль художньо-виховного потенціалу вчителя початкових ...
Роль мистецтва у формуванні екологічного світогляду вчителя в системі неперервної освіти
(Publisher “GS publishing service” 15137 Magnolia Blvd, # D, Sherman Oaks, CA 91403, USA., 2021)
Колективна монографія є науково-практичним виданням, що містить розділи, підготовлені
науковцями та практиками з європейських та інших країн. Розділ містить результати дослідження, які
відображають сучасні процеси та ...
ФОРМУВАННЯ У ПЕДАГОГІВ РОЗУМІННЯ ЕКОЛОГІЇ ДИТИНСТВА ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
(Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2022)
У збірнику представлено стислий виклад доповідей і повідомлень, поданих на Міжнародну науково-практичну конференцію «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології», яка відбулася на базі кафедри освіти ...
Экологическая эстетика в контексте инновационных подходов к педагогическому образованию в Украине
(Prešovská univerzita v Prešove, 2020)
В статье раскрыт образовательно-воспитательный потенциал экологической эстетики как нового направления образования в целом. Речь идёт о необходимости и возможностях гуманитаризации экологического знания в системе высшего ...
Компетентнісний підхід до практичної підготовки вчителя початкової школи в контексті завдань музично-естетичного виховання молодших школярів
(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2020)
У монографії представлено результати широкого кола актуальних наукових пошуків вітчизняних фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти. У підрозділі розкрито стратегію, теоретичні та методичні основи реалізації ...
Формування у молодших школярів образу природи на засадах інтеграції
(Hameln: InterGING, 2020)
У розділі здійснено методологічне обґрунтування принципу образно-пізнавальної цілісності формування у молодших школярів образу природи на засадах інтегрованого підходу до освітніх процесів. Методологічною основою дослідження ...