Показати скорочений опис матеріалу
Сучасне безпечне освітнє середовище: інформаційно-цифрове та середовище взаємодії як чинник ефективності концепції НУШ
dc.contributor.author | Кухарчук, Петро Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2024-12-27T08:53:26Z | |
dc.date.available | 2024-12-27T08:53:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кухарчук П. М. Сучасне безпечне освітнє середовище: інформаційно-цифрове та середовище взаємодії як чинник ефективності концепції НУШ // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування». – 2022. – Вип. 2. – С. 153-159 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1913 | |
dc.description.abstract | Аналіз освітньої системи України передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Можливості реалізації різноманітних механізмів держаного управління системою освіти є одним із найважливіших критеріїв, за яким визначаються конкурентоспроможність та престиж закладу освіти. Різноманітність методів освітніх технологій пояснюється варіативністю їх структури, складовими якої є, крім традиційних, новітні засоби освітнього процесу, зокрема інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології, а також дистанційні форми організації навчання. Доцільність використання інформаційно-цифрових технологій очевидна. Проте сучасне безпечне освітнє середовище вимагає єдиної думки щодо трактування термінів «метод», «методика», «прийом», «освітня технологія», «педагогічна технологія» та вирішення суперечностей в обґрунтуванні критеріїв оцінки використання освітніх технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрові технології, освіта, державне управління, дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.title | Сучасне безпечне освітнє середовище: інформаційно-цифрове та середовище взаємодії як чинник ефективності концепції НУШ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |