Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКухарчук, Петро Михайлович
dc.date.accessioned2024-12-27T08:53:26Z
dc.date.available2024-12-27T08:53:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКухарчук П. М. Сучасне безпечне освітнє середовище: інформаційно-цифрове та середовище взаємодії як чинник ефективності концепції НУШ // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування». – 2022. – Вип. 2. – С. 153-159uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1913
dc.description.abstractАналіз освітньої системи України передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Можливості реалізації різноманітних механізмів держаного управління системою освіти є одним із найважливіших критеріїв, за яким визначаються конкурентоспроможність та престиж закладу освіти. Різноманітність методів освітніх технологій пояснюється варіативністю їх структури, складовими якої є, крім традиційних, новітні засоби освітнього процесу, зокрема інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології, а також дистанційні форми організації навчання. Доцільність використання інформаційно-цифрових технологій очевидна. Проте сучасне безпечне освітнє середовище вимагає єдиної думки щодо трактування термінів «метод», «методика», «прийом», «освітня технологія», «педагогічна технологія» та вирішення суперечностей в обґрунтуванні критеріїв оцінки використання освітніх технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Вінницької академії безперервної освітиuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрові технології, освіта, державне управління, дистанційна форма навчанняuk_UA
dc.titleСучасне безпечне освітнє середовище: інформаційно-цифрове та середовище взаємодії як чинник ефективності концепції НУШuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу