Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛіщинська Л.Б.
dc.date.accessioned2024-12-26T08:51:37Z
dc.date.available2024-12-26T08:51:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛіщинська Л.Б. Основні підходи до побудови системи адаптивного тестування знань // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 101-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1899
dc.description.abstractПроаналізовано основні підходи для побудови системи адаптивного тестування знань.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.subjectадаптивне тестування, машинне навчання, класифікаціяuk_UA
dc.titleОсновні підходи до побудови системи адаптивного тестування знаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу